Bu neden çıkar ? Normal mi ?

Katılım
26 Kas 2018
Mesajlar
146
Motor ısınınca bu yukarı kalkıyor. Girişinde yoğun bir yağ var. Vites geçişlerinde bir problem hissetmedim ama arkadaşların böyle bir sorunu yok. Acaba bu neden olabilir. Debriyaj yeri kalkıyor.

BaYnzL.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Ne zamandır böyle? Çok uzun zamandır boyleyse büyük ihtimal bir zararı yoktur bendede R25 var aynı motor bloğu hiç dikkat etmedim siz nasıl dikkat edip bu sıkıntıyı buldunuz?
 
Katılım
26 Kas 2018
Mesajlar
146
Ne zamandır böyle? Çok uzun zamandır boyleyse büyük ihtimal bir zararı yoktur bendede R25 var aynı motor bloğu hiç dikkat etmedim siz nasıl dikkat edip bu sıkıntıyı buldunuz?

Resimde görülüyor mu bilmiyorum ama o giriş yerinde çok yağ olduğunu fark ettim baktım o yukarda duruyor içine doğru bastırdım. Acaba yağ serviste fazla mı koyuldu ondan mı oldu dedim ama yağ normal görünüyor. Anlamadım neden böyle olduğunu. Önceden yoktu..
 
Katılım
28 Tem 2017
Mesajlar
675
Motorun "Service manual" ini indirip bir bakın size fikir verecektir.
Veya Yamaha online katalogdan parçalarına bakın yine fikir verektir.

Veya kısaca Şu alttaki segman lar eksik olabilir mi?
RrMZ2G.png
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst