Bu nasıl xenon, yardım edermisiniz? (ampul 2 girişli)

Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Arkadaşlar Hüner motordan xenon aldım, motora monte ettirdim, montajıda Hüner motor yaptı fakat xenon aldınlatması vasat. El feneri daha çok iş görür. Kardeşim, ampul dandiktir değiştir dedi, xenon ampulü aldım fakat 3 çıkışı var. Xenonlarda 3 çıkış olurmuş. Benim xenon motorunda 2 giriş var yani ampulde mi değiştiremeyicez?
Birisi yardım etsin lütfen.
lwb5z.jpg

lwbdy.jpg

lwbgz.jpg

lwbk1.jpg

YENİ AMPUL
lwbhn.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------

Anlaşıldı merkez:)
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
bende yeni taktırdım hatta mondial mh dirft sayfasının son sıralarında akşam çekilmiş resimi mevcut.
süper bi aydınlatma elde ettik yol gündüz gibi oldu
 
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
714
bildiğim kadarıyla hepsinin aynı olması lazım ama bu neden böyle anlamadım, bir oto elektrikçiye sormak lazım.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
3 kablolu olanlar uzun kısa yapıyo siz tek devreli olanını almışsınız.
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
8
bendede xenon var.hıd markalı ama sadece kısa yanıyor. ama xenonum uzun kısa acaba balantısındamı yanlış yaptık..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst