bu nasıl motor kullanmak

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Açmadı bakım nedeniyle akşama izlerim.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Facebook üyesi değiliz biz ve olmayı düşünmüyoruz, o yüzden sordum. :)
 
Katılım
18 May 2007
Mesajlar
401
TRafiğe açık yollarda milletin aynasına bir karışla ve ses patlaması yaparak
geçtiği için bütün 2 teker sevdalısı ve kullanıcılarının aynı kalayı 7 sülalece yediğinden emin olabilirsiniz.
İşte bu yüzden kamu vicdanında sürekli it-uğursuz seviyesinden bir adım yukarı çıkamayışımız ve her türlü platformda serserilerden öte gitmmeyen
yerimizi sabitleştirmekten başka birşeye yaramıyor.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
tünelin içinde azdaha beton duvarda patlıyordu....hayattan beklentisi olmayan birisi için normal şeyler gibi geliyor...ben yaparmıyım bilmem ama arkanda yetim ve öksüz acılı ana baba bırakmaya niyetim yok...
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
racing makineler motosiklet değil yav..Başka bir alet bunlar..Çok tehlikeli gerçekten hiç almayacağım bir motosiklet türü..

İzlerken kulaklarım çınladı oradaki arabalar tarafından sanırım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst