bu nasıl bir motor yahu :)

Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-acil-satilik-evraklari-tam-117618634/detay
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Marka model yanlış verildiği gibi 151 - 175 hp yazmış birde oraya, her an dağılacak gibi duruyor :)
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Sonra topcaseleri ruhsata işletmeyi zorunlu hale getirirler bu tipler yüzünden.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Sonra topcaseleri ruhsata işletmeyi zorunlu hale getirirler bu tipler yüzünden.

:cat: aynen


zavallı gariban işte! birde tam paket teslimatı yapmaya geldiğinde fotosunu çekmiş "paket motoru değildir" diyor, arkadaki çantanın haline bak sağlam bir rüzgarda alır götürür o motoru.

bu ülkenin polisleri ne iş yapar?


(birazdan bunu savunan mt ezik edebiyatçıları gelirse şaşırmayın)
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
514
Kuyruk bağımsızlığını ilan etmiş :) Çinlilerin yarış tipi motoru bu motorda.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
crossdan çevirme gibi duruyor, arka süspansiyon, elciklerin aşağı çekilmiş olması vs sanki bana öyle geldi. ama okadar grenajı nereden bulacak :)
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334
motosikletin arka tarafı özerkliğini ilan etmiş :D hala paket motoru değildir diyor
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
514
48499153636918918ki.jpg
Arkadaşlar resimdeki motor budur. 2006'da patladı sanırım bu kasa, çünkü o yıl bu modelden bütün çinli motor firmalarında vardı. Hyosung GT 250 R yazmasına şaşırdım ama. :)
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
birde paket motoru değilmiş :D arkadaki pizzacı kutusu ağzımıza kadar girecek neredeyse kimin icadıysa tebrik etmek lazım
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
sykjet f5 motoru bu safa hyosung diye çakmışlar. Oda satmaya çalışıyor. Arkadaki topcase fiyata dahil ise alın :p
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
O çantanın o kadar arkada hala sağlam durabilmesi (seyir halinde düşmemesi) fizik kurallarına bile aykırı.
 
Katılım
23 Şub 2012
Mesajlar
432
Böyle tipler yüzünden memleketimden soğuttular ya o ybr ye soba borusu ayna abi bunları kim buluyor yahuu valla komik :p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sırf eksozu ve kuyruğu yok diye kuyruklu yalanlı olduğu için alırım bu motoru...
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Biraz abartmışınız ama. Ben beğendim. Haftasonu bakmaya gidiyorum. Motor başında pazarlık olur dedi arkadaş.::winkwink
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst