Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 2 Tem 2010
- Mesajlar
- 8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeni renk hayırlı olsun la bende yapabilirdim photoshop 
yeni renk hayırlı olsun la bende yapabilirdim photoshop![]()
abi motor boyadan çıktımı merak ettim şimdi![]()
Yazmasam da bekliyorum hazır olmasını.
İnş tatlı bişey olacak, emrenin yaptığı photoshop güzel örnek olmuştu.
Sedef beyazı mı olacak inci beyazı mı?
Folyo kaplama sordunuzmu maliyet açısından hangisi avantajlı acaba onu merak ediyoru. Bu arada beya renk maxilere çok yakışıyor