bu motorun rengini herhangi bir programla değiştirebilecek varmı.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Tem 2010
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeni renk hayırlı olsun la bende yapabilirdim photoshop :p
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
19
GT250rAlanya sitenin photoshopcusu olmak için elimden geleni yaparım tabi :cherry: elimden geleni yaptım adobe photoshop cs2 9,0 kullandım:wiinkk: Lamborghini eger yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :queen:
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
abi motor boyadan çıktımı merak ettim şimdi :)

kısmetse pazar boyaya girecek ama renk seçemedim, boyacıdan alacağım boyanın renk kodunu bilmem gerekiyor, honda accord da bir beyaz var çok hoşuma gitti ama kodunu nasıl bulurum onu düşünüyorum bugün boyayı almam lazım ki pazara boyansın (pazar kapalı oluyor boyacı)
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Yazmasam da bekliyorum hazır olmasını.
İnş tatlı bişey olacak, emrenin yaptığı photoshop güzel örnek olmuştu.
Sedef beyazı mı olacak inci beyazı mı?
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
Yazmasam da bekliyorum hazır olmasını.
İnş tatlı bişey olacak, emrenin yaptığı photoshop güzel örnek olmuştu.
Sedef beyazı mı olacak inci beyazı mı?

bugün boyayı aldım ama istediğim boya değil malesef, düz sade beyaz aldım ve sarıyla kahve arası tonda sedef aldım işlemler bittikten sonra resim eklerim. :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Folyo kaplama sordunuzmu maliyet açısından hangisi avantajlı acaba onu merak ediyoru. Bu arada beya renk maxilere çok yakışıyor
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
Folyo kaplama sordunuzmu maliyet açısından hangisi avantajlı acaba onu merak ediyoru. Bu arada beya renk maxilere çok yakışıyor

folyo kaplama fiyatını sormadım amaçok para isteyeceklerinden adım gibi eminim, ben boyayı 50 tl ye aldım işçilik beleş tabi :) folyo nerden baksan 700-800 tl vardır.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
zamanında bir arabamı boyatırken sıfr fantazi olsun amaçlı boyanın içine bir miktar vernik katmıştık. Boyacı bile ne olacağını bilmiyordu açıkcası. Deneyelim dedik. Ve inanılmaz güzel birşey çıktı ortaya :) seramik gibi görünen sütbeyaz bir renk oldu..Yalnız ileride ufak tefek sürtmelerde aynı rengi tuturmak mümkün olmadı birdaha... Bu nedenle çok farklı renk deneyecekseniz bunuda göz önünde bulundurun. Bu gibi durumlarda standart renkler daha mantıklı oluyor...

Bu arada vespanın sedefli beyazı çok hoş duruyor
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
bende merak ediyorum nasıl bişey çıkacak ortaya, boyacı düz beyazın üstüne sedefi hafif püskürtün dedi, pek bişey karıştırmayacağız beyaz boya üstüne ne rengi olduğunu bilmediğim bej renge yakın sedef ve en son vernik. :cat:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Birde lamborghini araçların sedfli si var o zaten bambaşka birşey. Araç yanınıza gelene kadar beyaz olduğunu anlayamıyorsunuz. Beyaz dışında her renge bürünüyor . Yana döne geliyor resmen :)
Gerçi nike bakılırsa sen benden iyi biliyorsundur ne demek istediğimi
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
122
ve emre77 sonunda bir işe yaramanın mutluluğuna varır:)

şaka tabi :D

bu arada yeni boyalı motorun şimdiden hayırlı olsun abi :)
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
boya işi bitti ama çok kötü oldu boya damlama yaptı, ön far camı kırık bi kaç eksikle birlikte şimdilik böyle oldu bi kaç resim ekleyeyim..:wiinkk:


5016.jpg


5034.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst