Frank Lucas Katılım 14 Ocak 2012 Mesajlar 392 12 Nis 2012 Konu Yazar #1 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eray_uluyazı Katılım 27 Eyl 2010 Mesajlar 1,326 12 Nis 2012 #2 valla honda goldwing'e benziyo ama goldwingin kuyruk kısmı böyle değildi. bi ihtimal BMW olabilir
Chronix Katılım 8 Tem 2008 Mesajlar 1,471 12 Nis 2012 #3 http://www.polarisindustries.com/en-us/victory-motorcycles/touring/vision/pages/overview.aspx?WT.ac=VIC-top_nav_enter_2012_vision
http://www.polarisindustries.com/en-us/victory-motorcycles/touring/vision/pages/overview.aspx?WT.ac=VIC-top_nav_enter_2012_vision
Chronix Katılım 8 Tem 2008 Mesajlar 1,471 12 Nis 2012 #5 brds' Alıntı: çok güzelmiş ama.... Genişletmek için tıkla ... çok ta pahalı...
eray_uluyazı Katılım 27 Eyl 2010 Mesajlar 1,326 12 Nis 2012 #6 bu motora çok da pahalı gelmedi bana 20 bin $
B brds Katılım 5 Ara 2011 Mesajlar 1,227 12 Nis 2012 #7 eray_uluyazı' Alıntı: bu motora çok da pahalı gelmedi bana 20 bin $ Genişletmek için tıkla ... abowwwwwwww
eray_uluyazı' Alıntı: bu motora çok da pahalı gelmedi bana 20 bin $ Genişletmek için tıkla ... abowwwwwwww
Chronix Katılım 8 Tem 2008 Mesajlar 1,471 12 Nis 2012 #8 eray_uluyazı' Alıntı: bu motora çok da pahalı gelmedi bana 20 bin $ Genişletmek için tıkla ... açıkçası ben direk burda satış fiyatını canlandırdım kafamda 20x.2(Türkiye de 2 katı)= 40 bin $ = 70 bin küsür TL (çok pahalı)
eray_uluyazı' Alıntı: bu motora çok da pahalı gelmedi bana 20 bin $ Genişletmek için tıkla ... açıkçası ben direk burda satış fiyatını canlandırdım kafamda 20x.2(Türkiye de 2 katı)= 40 bin $ = 70 bin küsür TL (çok pahalı)
arca94 Katılım 6 Mar 2011 Mesajlar 806 12 Nis 2012 #9 Oha bi dk ? Scooter bu? Ooops. Edit: Vitesliymiş len bu :queen: fotoğraflara büyük bakınca vites kolunu gördüm..
Oha bi dk ? Scooter bu? Ooops. Edit: Vitesliymiş len bu :queen: fotoğraflara büyük bakınca vites kolunu gördüm..