bu motora ne kadar fiyat vermem gerekiyor ?

Katılım
28 Şub 2015
Mesajlar
23
Selamın Aleyküm.
Aranıza yeni katıldım sizede bir danışayım dedim.Uzun zamandır forum da bilgi edinmeye calısıyorum üye olmak bugüne nasipmiş.
Motora yeni başlıcam diyebilirim. Aklımda r25 vardı fakat fiyatı artırdıgı için tepki göstermek amaçlı almaktan vazgeçtim.
bu yazı 125 lik ile geçireyim dedim aşşadaki motor a bi bakabilirmisiniz size zahmet.


http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...az-kullanilmis-sifir-ayarinda-202560553/detay

7 BİN TL FİYAT VEREYİMMİ ARKADAŞLAR
 
Katılım
28 Şub 2015
Mesajlar
23
Şehirden şehire değişiyor gördüğüm kadarı ile fiyatlar. Malesef Konyada bu fiyatlarda geziyor.
7 bin TL ye anlaşırsak almam doğru olur mu ?
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
garanti bitmiş motora sıfır fiyatının %80 i verilmez. 7000 bile bence çok.. başına neler geleceği belli değil. belki de birşey olmaz, ya çıkarsa durumu :)
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
125r-250r-vfr800 adımları ile ilerlemiş birisi olarak 125 almazdım azcık şehir dışına çıkacaksam. Bütçen nedir bilmiyorum ama 250 liliğini araştır...
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Hep o ufak pazarlık payıda nakidi gösterince düze ulaşır zaten.
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
37
Bütçem 10 bin tlye kadar cıkabilir.

dostum illa rc'ye başlamak istiyorsan 125 cc ideal olur bütün denge viraj çukur fren olaylarını hafif motor ve gaz tepkisi düşük aslında yeni başlayanlar için hiçte hafif bir gaz tepkisi olmicak ama 250cc de eziyet olur bahsedilen rakam ise çok fazla sana tavsiyem zaten başlangıç motoru olacak hiç ciddi rakamlar verme taraftarı olma bence 3-5 ay içinde canavar gibi motor sürmeye başlıcaksın ve sana 125cc yetersiz gelicek tabi bü süre zarfı içinde bir ton sıkıntılarla karşılaşacaksın fiyatı nekadar uygun olursa o kdar iyi olur
eğer 250cc düşünürsen onada alışman zaman alıcak illaki onuda çok iyi sürüceksin ama ilk motora başlıyorsun ufacık olaylar çok mutlu edicek seni yalnız bu ufak olaylar kimi yerde 250cc ile başına dert olacaktır hiç birşeyi es geçme 125cc'nin tadını çıkar
bana kalsa başlangıçta en çok zevk alacağın motor ise duke200 ktm
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
2012 model 125 lik motora 7000 vereceğime gider o parayı çöpe atarım daha iyi
hatta arkadaşları toplar pavyonda yerim
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
1,040
Bende olsa o para 2007 08 hysoung gt comet alırdım. :) Ben naketciyim. Racing e zaten para vermem de :D
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
kimse kusura bakmasın da 12 model ikinci el motora (üzerinde hiç bir extra da yok) 7600 lira vermek kerizlik olur. sıfırı 8500 lirayken
şaşıyorum valla 1000 lira daha ver madem alacaksın bu motoru sıfırını al kafan rahat olur
bi de şu var 125 cc motosiklete bu para fazla ederi max 6000 lira
 
Katılım
11 Kas 2013
Mesajlar
190
Bütçe varsa 125 cc bakma uzun yolda üzülebilirsin, ama tabii Ybr'la dünya turu yapan adamlar var.Biraz da sabır işi.Motordan erken sıkılmak istemiyorsan, seni sıkıştıran arabalardan kaçmak istiyoraan, otobanda, cevreyolunda ezilmek istemiyorsan 250cc al.
Sadece kendi yaşadıklarımı söylüyorum,125cc'ciler gelip de bla bla konuşmasın.
 
Katılım
1 Eyl 2014
Mesajlar
537
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir malin fiyati;
yer, zaman,
alicinin durumuna, ihtiyacina,
saticinin durumuna,
hava durumuna
....

gore degisir.
 
Katılım
28 Şub 2015
Mesajlar
23
bir malin fiyati;
yer, zaman,
alicinin durumuna, ihtiyacina,
saticinin durumuna,
hava durumuna
....

gore degisir.
çok haklısın bende mesajımdan bunu belirttim.
Arkadaşlar motor sahibini aradım 7 bin tl den inmem diyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------

sıfırı 8.600 ken 3 yıllığı 7.600 :farao:

eğer illa cbr 125 olsun diyorsan benim gözüme bu çarptı:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-plus_acil_3-plus_gunlugune-plus_bu-plus_fiyata-plus-202918083/detay
Konyada yaşıyorum balıkesir biraz uzak :)
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
şimdi 125 cc olduktan sonra 2 lirayada var 10 lirayada var. motosiklette önemli olan motorudur. geri kalan şeyler için keser biçer istediğin şekle sokarsın. yani arada ki fiyat farkını vermeye değer mi ? hiç düşünmeden 2.el temiz cb 125e falan bak 3-4 liraya
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst