- Konu Yazar
- #1
Selamın Aleyküm.
Aranıza yeni katıldım sizede bir danışayım dedim.Uzun zamandır forum da bilgi edinmeye calısıyorum üye olmak bugüne nasipmiş.
Motora yeni başlıcam diyebilirim. Aklımda r25 vardı fakat fiyatı artırdıgı için tepki göstermek amaçlı almaktan vazgeçtim.
bu yazı 125 lik ile geçireyim dedim aşşadaki motor a bi bakabilirmisiniz size zahmet.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...az-kullanilmis-sifir-ayarinda-202560553/detay
7 BİN TL FİYAT VEREYİMMİ ARKADAŞLAR
Aranıza yeni katıldım sizede bir danışayım dedim.Uzun zamandır forum da bilgi edinmeye calısıyorum üye olmak bugüne nasipmiş.
Motora yeni başlıcam diyebilirim. Aklımda r25 vardı fakat fiyatı artırdıgı için tepki göstermek amaçlı almaktan vazgeçtim.
bu yazı 125 lik ile geçireyim dedim aşşadaki motor a bi bakabilirmisiniz size zahmet.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...az-kullanilmis-sifir-ayarinda-202560553/detay
7 BİN TL FİYAT VEREYİMMİ ARKADAŞLAR