bu markayı yeni duydum

Katılım
19 Mar 2009
Mesajlar
104
Selamlar,

Fransız bir dostum Voxan adında bir Fransız motosiklet markası bulunduğunu söyledi. 10-15 yıllık bir geçmişe sahipmiş. Ancak hoş modelleri var.

Buyrun sitesi;
www.voxan.com

Ve birkaç resim




olmadı koyamadım resimleri :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Voxan hakkinda aslinda en iyi yorumu Coq yapabilir bize.

Charade Racing modeli bence cok hostur. Biraz kictan Ducati yandan Aprilia gibi gorunen ustune de biraz Paris tasarim ruzgari degmis ilginc bir motor sentezidir.

vue%20avant%20gauche.jpg


Daha once hic kullanmak nasip olmadi o yuzden kalitesi ve performansi hakkinda bilgi sahibi degilim. Ama diger tum avrupali motosikletlerde oldugu gibi 1lt motoruna 2 silindir mantigini bozmamis bir tasarimdir. Zaten Avrupali motorlar ile japonlari bir birinden ayiran iki ana ozelik vardir sikca gorulen. Birincisi Avrupalilar cift silindir kullanir Japonlar 4 , ikincisi Avrupalilar arka masayi tek yapiyorlar son zamanlarda Japonlar halen cift.

Voxan konusunda tecrubesi olan var ise bizim ile paylasir umarim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst