TNT' Alıntı:fullface de kesinlikle "nolan" diyorum ben. shoei kullandım kaskı hiç düşürmememe rağmen belli bir süre sonra 130km civarı hava almaya başlıyor ya da bana denk geldi bilmiyorum ama nolanda kesinlikle öyle bişey yok ne hava alıyor ne de buğu yapıyor
Baja' Alıntı:Hangi model Shoei kullanmıştınız?