- Katılım
- 5 Haz 2006
- Mesajlar
- 1,037
e-5 yolu üzerinde floryadan yenibosna istikametinde giderken hava alanının orada yol viraja girer. bende tam o virajdaydım arkamdan hızla gelen ikisi de modifiye edilmiş opel astra ve renault clio (büyük ihtimalle yarışıyorlardı) hız limitinin baya bi üstünde slalom yaparak makaslara girerek geliyorlardı. sağ şerit dolu olduğu için kaçamadım sol şerittende araç geliyordu bende orta şeritteydim bu sırada şerit değiştiremedim ve astra makasa girerken arka tekerime vurup savurdu beni motorun üstünden ve motor da üstüme fırladı. Kaza sonucu sol bacağım çıktı iki kolum birden kırıldı ve 2 kaburgam hariç hepsi kırıldı boynum çatladı. tüm koruma ekipmanlarım tam olmasına rağmen (kask, mont, eldiven, dizlik, dirseklik, bellik) bu şekilde hasar aldım. Bu kadar çok korkmamın nedeni budur. Hiç bir hatam olmadığı halde ölümle burun buruna geldim. kendime güvensem de karşımdaki insanların neler yapabileceği hiç belli olmuyor. korkum kendimden dolayı değil karşımdaki sürücülerden dolayı.
Çok geçmiş olsun. Konu anlattığın şekilde ise büyük şansının sonucu hayattasın. Tabi ki korkmanda ve tedirginlik yaşamanda normaldır. Sana çarpan kişi konusunda bilgim yok. Devleti yönetenlerin canı acımadıkça trafik terörü konusunda hiçbir zaman ciddi önlemler alınmayacaktır. Bu nedenle eğer çarpan kişiye ulaşma şansın varsa sende onu seni şoktuğu şekilden beter şekle sok.. Böylece bir mikrobu toplumdan arındırıp insan edeceğin gibi korkuların da sıilinmiş olacaktır. Not: Az da olsa senin yaşadığına benzer olayı bana yaşatanla aramda bu tür diyolog geçmişti.