- Katılım
- 31 Eki 2008
- Mesajlar
- 439
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili arkadaşlar. bunları yazmaya elim gitmiyor fakat en sonunda bu konuyu açıyorum ben 19.09.1993 doğumluyum a2 ehliyetimi tam olarak ne zaman alırım ?.hangi senenin ortalama kaçıncı ayında :cyclopsan :wiinkk: