bu konuyu açmaya utanıyorum.ehliyeti ne zaman alırım

Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili arkadaşlar. bunları yazmaya elim gitmiyor fakat en sonunda bu konuyu açıyorum ben 19.09.1993 doğumluyum a2 ehliyetimi tam olarak ne zaman alırım ?.hangi senenin ortalama kaçıncı ayında :cyclopsan :wiinkk:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alper seni acayip hevesli görüyorum, çıkama yap işte 2009 2.ay-1993 9.ay 16,5 yıl az kalmış ha gayret sabret:)
 
Katılım
6 Eyl 2008
Mesajlar
6
:bounce:kardes ben 01.01.1992 lıyım ıste 2 ocakta gıttım yazıldım sende sımdı 20.09.2010 da yazılabilirsin :D
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Utanacak ne varki sayılı gün çabuk geçer hem;) bende 8nisandakine girmek istiyorum evdekilerle sıcak çatışmalar geçicek ama giricem inşallah.:)
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar hepinize teşekkür ediyorum moralim düzeldi :).çok hevesliyim çok .hepinize teşekkür ediyorum :)

Alper seni acayip hevesli görüyorum, çıkama yap işte 2009 2.ay-1993 9.ay 16,5 yıl az kalmış ha gayret sabret:)

abi bu arada ben eskişehirendurodan black spider :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst