bu konu gülme krizi yaratabailir gps

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
şimdi ben mondial zn125 kullanıcısıyım alarm sis farı vs derken şimdi sıra gps e geldi
http://www.sahibinden.com/ilan/alis...ek-bt-2100-bluetooth-gps-41052682/pasif-ilan/

linkteki gps si satın aldım fakat bir kaç sorum olcak şimdi nokia e63 kullanıyorum bu telefona igo veya başka proğram yükleyebilirmiyim motosiklete e duyarlı türkiye haritasını arıyorum birde telefonu takıcağım ayağı sabitlemeyi düşünüyorum bu işe kalkışan arkadaş varmı acaba sitede :queen::queen::queen:
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
:queen::queen::queen: gülme krizine girmedim :queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de aynı aletten almıştım ikinci el ama kutusunda telefon sabitleme aparatı ve cdleri dahildi. 40 TL'ye :) Motosiklette ekrana bakmadan sadece kulaklıktan sesli yönlendirmeyle gidiyordum. Nokia E63'e ne yüklenir bilmem ama ben Windows Mobile'da Garmin ve IGo8 kullandım. Eğer telefonuna uygun bulabilirsen IGo daha iyi. Motosiklete duyarlı hartia diye bir şey ilk defa duyuyorum. Haritalar standart. Araç olarak programdan motosiklet seçebiliyorsun ama ayrı bir haritası yok. Zaten gerek yok. Şimdiki telefonumda dahili GPS olduğu için uzun zamandır kullanmıyorum ama işe yarayan bir alet.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
:queen::queen::queen: gülme krizine girmedim :queen::queen::queen:

zn125 kullanıp gps takmak istemem zaten en büyük fıkra :queen::queen:

Ben de aynı aletten almıştım ikinci el ama kutusunda telefon sabitleme aparatı ve cdleri dahildi. 40 TL'ye :) Motosiklette ekrana bakmadan sadece kulaklıktan sesli yönlendirmeyle gidiyordum. Nokia E63'e ne yüklenir bilmem ama ben Windows Mobile'da Garmin ve IGo8 kullandım. Eğer telefonuna uygun bulabilirsen IGo daha iyi. Motosiklete duyarlı hartia diye bir şey ilk defa duyuyorum. Haritalar standart. Araç olarak programdan motosiklet seçebiliyorsun ama ayrı bir haritası yok. Zaten gerek yok. Şimdiki telefonumda dahili GPS olduğu için uzun zamandır kullanmıyorum ama işe yarayan bir alet.

sn. slayerrr
kulaklıktan dnliyorum dediniz ya tam anlamıyla faydalı oluyomu kulaklık sadece ben telefonuda koyayım diyorum arada bakmak faydalı olabilir sanırım sabitlesem telefon güzel olmazmı ki :pale:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
oha :mrgreen: bendede 125zn var ve benimde telefonum e63 bide benim navigasyon cihazından al kardeş çıkalım :mrgreen: Navitech Nav-Px120 var bende 199tl yemi ne almıştım 1yıl kadar önce.hem arabada hem motorda kullanıyorum.motorda ön grenaja ayaklarının olduğu yere vakumlu ayağıyla yapıştırıyosun hiçbişe olmuyo
e63de gps özelliği yok programla harita yüklesende olmaz internete bağlanıp kullanabilirsin anca.en iyisi başarsoft haritalı igo8 destekleyen bi navigasyon cihazı almak.en küçüğü ve en ucuzundan al işini görür.
 
Son düzenleme:
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
oha :mrgreen: bendede 125zn var ve benimde telefonum e63 bide benim navigasyon cihazından al kardeş çıkalım :mrgreen: Navitech Nav-Px120 var bende 199tl yemi ne almıştım 1yıl kadar önce.hem arabada hem motorda kullanıyorum.motorda ön grenaja ayaklarının olduğu yere vakumlu ayağıyla yapıştırıyosun hiçbişe olmuyo
e63de gps özelliği yok programla harita yüklesende olmaz internete bağlanıp kullanabilirsin anca.en iyisi başarsoft haritalı igo8 destekleyen bi navigasyon cihazı almak.en küçüğü ve en ucuzundan al işini görür.

yok artık :D bu kadar raslantı :queen::queen::queen: bi gelsin denicem ha bu arada google masp navigasyon e3lere yükleniyomuş az once ogrendim dyükledim tek eksiğim şimdilik navigasyon kaldı gelsinde deniyim dediğin gibi telefonla nasıl olcak bakalım bir foto koyma ihtimain varmı buraya
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sn. slayerrr
kulaklıktan dnliyorum dediniz ya tam anlamıyla faydalı oluyomu kulaklık sadece ben telefonuda koyayım diyorum arada bakmak faydalı olabilir sanırım sabitlesem telefon güzel olmazmı ki :pale:

Ben kulaklıkla yetiniyordum. Gayet iş görüyor. Sabitleme aparatına pek güvenmediğim için motora sabitlemedim. ama gözünün önünde olursa tabii daha iyi olur.

e63de gps özelliği yok programla harita yüklesende olmaz internete bağlanıp kullanabilirsin anca.en iyisi başarsoft haritalı igo8 destekleyen bi navigasyon cihazı almak.en küçüğü ve en ucuzundan al işini görür.

E63'te GPS özelliği olmadığı için arkadaş zaten harici bluetooth gps almış. Bu aleti bluetoothla eşleştirince gps özelliği olmuş oluyor. Tek eksiği navigasyon yazılımı. O telefonda kullanacak yazılımı bulduğunda normal navigasyon cihazı gibi çalışır.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
yok artık :D bu kadar raslantı :queen::queen::queen: bi gelsin denicem ha bu arada google masp navigasyon e3lere yükleniyomuş az once ogrendim dyükledim tek eksiğim şimdilik navigasyon kaldı gelsinde deniyim dediğin gibi telefonla nasıl olcak bakalım bir foto koyma ihtimain varmı buraya

navigasyon takılıyken foto yok ama çekmeyi düşünüyorum :queen:
geçenlerde yine bi konuya bu resmi eklemiştim işaretlediğim yere vakumlu ayağıyla sabitledim navigasyonu bi kere ayağımı çarptım ama problem olmadı yinede dikkat etmek lazım sonra yoldan telefon/navigasyon parçaları toplamak zor olur:queen:
220xhw.jpg

o sahibinden linkini şimdi inceledimde o cihazla birlikte telefonu navigasyon olarak kullanabilirsin ama ekran küçük olur bide hangi yazılımı kullanıcaksın başarsoft haritaları çok iyi.ama onu tele kuramassın sanırım:queen:
şu konuyada arada iki bişeler karala yahu kimsecikler yok zaten kullanan http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-438.html
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Senin telefonun için IGo8 bulamadım ama Garmin buldum. Igo'dan önce kullandığım programdı. Gayet iş görüyor. Kurulum dosyaları ve anlatımı linkte mevcut. Program olarak "v5.00.50" olanı, harita olarak da "2010.09 (TPKLTS)" olanı indir. Kurulum zaten anlatılmış. http://www.maxicep.com/s60-3rd-hari...urulumu-kilavuzu-by-reis-i-eagles-149961.html

garminin haritası çok dandik ama hep yanlış gösteriyomuş:queen: başarsoft her 2ayda bir güncelleniyo.bu arada başarsoft pazarlamacısı gibi hissettim kendimi:queen:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
navigasyon takılıyken foto yok ama çekmeyi düşünüyorum :queen:
geçenlerde yine bi konuya bu resmi eklemiştim işaretlediğim yere vakumlu ayağıyla sabitledim navigasyonu bi kere ayağımı çarptım ama problem olmadı yinede dikkat etmek lazım sonra yoldan telefon/navigasyon parçaları toplamak zor olur:queen:
220xhw.jpg

o sahibinden linkini şimdi inceledimde o cihazla birlikte telefonu navigasyon olarak kullanabilirsin ama ekran küçük olur bide hangi yazılımı kullanıcaksın başarsoft haritaları çok iyi.ama onu tele kuramassın sanırım:queen:
şu konuyada arada iki bişeler karala yahu kimsecikler yok zaten kullanan http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-438.html

tamam bakalım bir bende yapıyım fotolrı koyucam :) en sevimli scooter bizde rahat ol :D

Senin telefonun için IGo8 bulamadım ama Garmin buldum. Igo'dan önce kullandığım programdı. Gayet iş görüyor. Kurulum dosyaları ve anlatımı linkte mevcut. Program olarak "v5.00.50" olanı, harita olarak da "2010.09 (TPKLTS)" olanı indir. Kurulum zaten anlatılmış. http://www.maxicep.com/s60-3rd-hari...urulumu-kilavuzu-by-reis-i-eagles-149961.html


evdeki net kotalı google mapsı yükledim koa sınıra dayandı yarın ofiste indirip kurucam abi proğamı ok dir sağolasın sizleride tekrardan haberdar edicem son durumla ilgili
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst