Bu kask nasil ?

Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
117
Dostum ne kadar doğru bilmiyorum ama Çinde üretilen bi marka diye duymuştum yeni girmiş bu pazara kendini kanıtlamış marka tercih etmeni tavsiye ederim o paralara Nolan Agv önerebilirim yinede sen bilirsin.
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Dostum ne kadar doğru bilmiyorum ama Çinde üretilen bi marka diye duymuştum yeni girmiş bu pazara kendini kanıtlamış marka tercih etmeni tavsiye ederim o paralara Nolan Agv önerebilirim yinede sen bilirsin.

Dostum cin isini bilmiyordum fakat 2000 liralik kasklarda olan özellikler var ayrica kalite belgeside almis , telefondan girdigim icin bakamiyorum sharp sonucuna bakarmisin sen ?
 
Katılım
23 Şub 2012
Mesajlar
432
Hocam üretim tarihine bak ben geçen sene aldım benim kask 2010 da üretilmiş 1-2 senelik ömrü kaldı zorlasam 3 sene giyerim.
Üretim tarihine bakıp öyle almanı tavsiye ederim.
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
386
Daha önce bu markayı hiç duymadım. Sizin yerinizde olsam bahsi geçen fiyata ya da üzerine 3-5 daha ekleyerek bilindik marka alırdım işin sonunda pişman olmak da var..
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Hocam üretim tarihine bak ben geçen sene aldım benim kask 2010 da üretilmiş 1-2 senelik ömrü kaldı zorlasam 3 sene giyerim.
Üretim tarihine bakıp öyle almanı tavsiye ederim.

Nasil memnunmusun ? Yazdigi ozellikler duzgun calisiyor mu ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------

Daha önce bu markayı hiç duymadım. Sizin yerinizde olsam bahsi geçen fiyata ya da üzerine 3-5 daha ekleyerek bilindik marka alırdım işin sonunda pişman olmak da var..

Haklisin bende duymadim fakat ozelliklere baksana tav olmamak elde degil , arai de olan ozellikler var kaskda ayrica kalite belgeside almis. Bu paraya bu ozellik veren baska kask gormedim daha

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------

http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/scorpion-exo-750

Arkadaslar kask Fiberglass ve sharpdan 5 yildiz almis. Vizorde bugu yapmiyor ve cizilmiyor.
 
Katılım
29 Eki 2013
Mesajlar
216
Arkadaşım ürünün mağazaya eklenme tarihine bak.

İlanda Mağazaya Eklenme 04.10.2010 tarihi var.

Kaskı almayı planlıyorsan mağaza ile iletişime geç yeni tarihlisi varsa göndermelerini rica et. Eğer yeni tarihli değil de bu eklenme tarihi geçerliyse o kaskın kullanım ömrü zaten mağazada vitrinde beklerken dolmuş veya dolmak üzere.
Bu konuda uyarmak isterim.
 
Katılım
23 Şub 2012
Mesajlar
432
Nasil memnunmusun ? Yazdigi ozellikler duzgun calisiyor mu ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------



Haklisin bende duymadim fakat ozelliklere baksana tav olmamak elde degil , arai de olan ozellikler var kaskda ayrica kalite belgeside almis. Bu paraya bu ozellik veren baska kask gormedim daha

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------

http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/scorpion-exo-750

Arkadaslar kask Fiberglass ve sharpdan 5 yildiz almis. Vizorde bugu yapmiyor ve cizilmiyor.

1-2 kez kullanma fırsatım oldu ağır olması dışında güzel bir kask fiberglass olmasıda ayrı bir avantaj
Yabancı ülkelerdede tanınan bir marka ülkemize motomaks ile gelmiş
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Mağzaya eklenme tarihi - Üretim tarihi
bunlar farklı şeyler.

Kaskı yakından inceledim. Malzeme kalitesi vasat. Havalandırma açma kapatma düğmeleri, pedler vsvs
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Mağzaya eklenme tarihi - Üretim tarihi
bunlar farklı şeyler.

Kaskı yakından inceledim. Malzeme kalitesi vasat. Havalandırma açma kapatma düğmeleri, pedler vsvs

Sirf urunu kotulemek icin boyle yorumlar yapmayin lutfen , adamlar 2000 tl lik kasklarda olan ozellikleri bu kaska koymus hemen karalama kampanyasina girdininiz. Bizim millete yaranilmiyor arkadas.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu linkteki kask seri sonu kalmış garajj ürünlerinden.Bedeni kalmamış.

scorpion Exo 500 air kaskı yaklaşık 1 senedir kullanmaktayım.
Üzerinde pinlock var kesinlikle buğu yapmıyor
İçindeki padleri eşim 4 kez söküp yıkadı ve geri taktı,hala ilk aldığım gün nasılsa şimdide öyle sıkı bir şekilde kafaya oluyor,bollaşma yok.
Güneş vizörü var,kendi kendine düşüp kalkması titremesi yok.Sağlamca durmakta
Alt çene rüzgar kesici var,kaskın altından içeri hava girmiyor. Benim için harika soğuk havada hiç rahatsızlık vermiyor.
Yanak padleri şişirmeli güzel bi özellik
çift taraflı vizör kaldırma çıkıntısı var,Vizör ve kask bağlatı yerleri sağlam,vizörü kaldırırken yamuk yumuk esnemiyor.
İçeriye ses alıyor,LS2 ye göre daha az ama
1550 gr,bence ağır
Siyah vizör alıyım dedim 80 lira fiyatı var pahalı geldi

LS2 FF351 kaskım içinse diyeceğim; 1 sene ömrü var başka da bir numarası yok
1 sene bunu kullandım,
L beden aldım,Şuanda XL beden haline geldi,hatta daha büyük aşırı derecede bollaştı
Üst taraftaki ızgara şeklindeki teller göçtü,lıngır lıngır oynuyor.
130-140 km hızla giderken vizörü açık unutmam sonucu bi tarafı fırladı gitti :) vizör çizikler içinde tekrar taktım.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
Dostum exo-500 modelini kullanıyorum. exo-750 eski nesil artık üretilmiyor ve daha düşük bir model. Scorpion markasını tavsiye ederim exo 500 1000 ve 2000 modellerini incele. Scorpion Türkiye pazarında çok eski olmadığı için pek bilinmiyor ama moto gp'de dahi kullanılır shark'tan vs aşağı kalır bir marka değildir
 
Katılım
10 Mar 2014
Mesajlar
18
Kask konusunda ben de ufak çaplı bir araştırma yaptım. Avrupanın en büyük yol yardım hizmeti sunan ADAC kasklar ilgili test yapmış bunların içinde ilk 5 giren bir kask markası dikkatimi çekti. HJS IS 17 . Şahsen ben bu kaskı alacağım, fiyatı da 550 TL civarında. Bu arada testlerde bu kask 1000-2000 tl ye satılan bir çok kasktan daha kullanışlı ve dayanıklı çıkmış.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Sirf urunu kotulemek icin boyle yorumlar yapmayin lutfen , adamlar 2000 tl lik kasklarda olan ozellikleri bu kaska koymus hemen karalama kampanyasina girdininiz. Bizim millete yaranilmiyor arkadas.

Benim neyime yaranacaksın ki sen? Tavsiye vermiyorsun soru soruyorsun...

Başlığın: Bu kask nasıl?

Ben de yakından görmüş, almak amacıyla incelemiş biri olarak tecrübemi paylaşıyorum.
1000 liralık motorla 100000 liralık motorda da aynı özellik var. Far düğmesine basınca farlar yanıyor. Aynı kalitede mi?

Neyse karalama kampanyam bitmiştir. Dağılabilirsiniz.
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Dostum exo-500 modelini kullanıyorum. exo-750 eski nesil artık üretilmiyor ve daha düşük bir model. Scorpion markasını tavsiye ederim exo 500 1000 ve 2000 modellerini incele. Scorpion Türkiye pazarında çok eski olmadığı için pek bilinmiyor ama moto gp'de dahi kullanılır shark'tan vs aşağı kalır bir marka değildir

Sagolasin dostum cok hayra gecti bu bilgi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst