Bu linkteki kask seri sonu kalmış garajj ürünlerinden.Bedeni kalmamış.
scorpion Exo 500 air kaskı yaklaşık 1 senedir kullanmaktayım.
Üzerinde pinlock var kesinlikle buğu yapmıyor
İçindeki padleri eşim 4 kez söküp yıkadı ve geri taktı,hala ilk aldığım gün nasılsa şimdide öyle sıkı bir şekilde kafaya oluyor,bollaşma yok.
Güneş vizörü var,kendi kendine düşüp kalkması titremesi yok.Sağlamca durmakta
Alt çene rüzgar kesici var,kaskın altından içeri hava girmiyor. Benim için harika soğuk havada hiç rahatsızlık vermiyor.
Yanak padleri şişirmeli güzel bi özellik
çift taraflı vizör kaldırma çıkıntısı var,Vizör ve kask bağlatı yerleri sağlam,vizörü kaldırırken yamuk yumuk esnemiyor.
İçeriye ses alıyor,LS2 ye göre daha az ama
1550 gr,bence ağır
Siyah vizör alıyım dedim 80 lira fiyatı var pahalı geldi
LS2 FF351 kaskım içinse diyeceğim; 1 sene ömrü var başka da bir numarası yok
1 sene bunu kullandım,
L beden aldım,
Şuanda XL beden haline geldi,hatta daha büyük aşırı derecede bollaştı
Üst taraftaki ızgara şeklindeki teller göçtü,lıngır lıngır oynuyor.
130-140 km hızla giderken vizörü açık unutmam sonucu bi tarafı fırladı gitti

vizör çizikler içinde tekrar taktım.