bu kadarmı olur bi el atın yaaa

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
sevigil arkadaşlarım
tam 2 haftadır 98-2000 arası bi r6 yada r1 bakıyorum, gitmediim motorcu bakmadıım ilan kalmadı:farao:
ama millet olarak sorunluyuz galiba
12 diyenler 13 diyenler :queen:
ucuza satanlarda leş satıyo
benim sizlerden ricam sağında solunda eşinde dostunda satan varsa, bana bi adres telefon bişeyler verirse çok sevinirim.
motorumu birine veriyorum yarın, ne yapçaz yani arabaylamı gezelim bu sucak bu trafikte:)

konuyu yanlış yere açmış isem affola, şimdiden teşekkürler herkeze:cat:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
konu yanlış yerde almak isteyenlere istediğiniz özellikleri ve bütcenizi yazarsanız uygun satan olduğunda anında cevap alıyorsunuz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst