Bu Kadarida Yuh Doğru Ise 3. Dünya Savaşi çikar

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Skandal!.. ABD Kur'an-ı Kerim'i değiştiriyor
11 Eylül saldırılarının ardından İslam dünyasını hedef alan ABD, şimdi de işgal ettiği ülkelerde kendi bastırdığı “ABD Kur’an-ı’nı dağıtmaya hazırlanıyor. Henüz kitabın dağıtımını gerçekleştirmeyen ABD, bir yandan haberi yalanlarken, diğer yandan işgal ettiği ülkelerdeki askerlerine de bu kitabı okuma zorunluluğu getirdi.

http://www.haber34.net/index.php?option=com_content&task=view&id=1291&Itemid=1

buda satış ilanı
http://www.amazon.com/gp/product/15...37746-0718222?_encoding=UTF8&n=283155&s=books

umarım safsatadır:pr: :pr:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@pazer bana kötü bişi demedin dimi:)
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Sana kötü birşey tabi ki demedim.Sadece bu tarz bir başlığın açılmasını yadırgadım.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
283
Nesini yadırgadın arkadaşım. Gayet önemli bir bilgi. Bu arada bende senin yadırgamanı yadırgadım
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
konudışı değilmi
peki bana konudışında açılacak konuları maddeleyebilirmisiniz..
otu sapı yadırgıyorsunuz...
kırdığım biri varsa özür diliyorum...

edit: imla hatası
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
böyle bir başlık açılmasında ne var ben de anlamadım?
bence musti açmakla iyi etmiş.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Kuran ı değiştirmek bu kadar kolay değil. birkaç tane basarlar ondan sonra kaybolur bunlar. insanlar da salak değil. milyonlarca Kuran içinden bunları gerçek olmadığını anlarlar. bi karikatürden dünya karıştı buna cesaret edemezler. amaçları kendi dinleri gibi insanların yazdığı suni bir din yaratmak.

amaçlarına ulaşamazlar.
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
musti ye laf yok o yapmışsa iyi yapmıştır:p

iyice şaşırdı amerikalılar :mrgreen:
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
ylmzzz' Alıntı:
Kuran ı değiştirmek bu kadar kolay değil. birkaç tane basarlar ondan sonra kaybolur bunlar. insanlar da salak değil. milyonlarca Kuran içinden bunları gerçek olmadığını anlarlar. bi karikatürden dünya karıştı buna cesaret edemezler. amaçları kendi dinleri gibi insanların yazdığı suni bir din yaratmak.

amaçlarına ulaşamazlar.

Sana katılıyorum yılmaz.ALLAH büyük merak etmeyin butür şeyler sadece irade kırmak için kendini bilen bilir.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
karikatür bi öncüydü zaten bunların devamıda gelecektir birileri bunlara durun artık dediğindede savaş sebebi olacaktır amaç bu nasılsa bi orta doğu ülkesi sesini çıkartır olmazsa çıkartana kadar devam ederiz mantığında bu amerika
ben bu amerikanın nassını vradnı glmşni gçmişni ::angry2:: ::ranntign ::rantinp:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
283
Vay o kimselere ki, elleriyle Kitab’ı yazarlar, sonra da onu az bir karşılığa değişmek için, “Bu, Allah’ın katındandır” derler. Vay ellerinin yazdıklarından ötürü onların haline! Vay kazandıklarından dolayı onların haline! (Bakara79)

Onlardan (Kitap ehlinden) bir grup var ki, Kitab’dan olmadığı halde Kitab’dan sanasınız diye (okudukları) Kitap’tanmış gibi dillerini eğip bükerler ve, “Bu, Allah katındandır” derler. Halbuki o, Allah katından değildir. Bile bile Allah’a karşı yalan söylerler (Al-i İmran 78)
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
desertnight' Alıntı:
Vay o kimselere ki, elleriyle Kitab’ı yazarlar, sonra da onu az bir karşılığa değişmek için, “Bu, Allah’ın katındandır” derler. Vay ellerinin yazdıklarından ötürü onların haline! Vay kazandıklarından dolayı onların haline! (Bakara79)

Onlardan (Kitap ehlinden) bir grup var ki, Kitab’dan olmadığı halde Kitab’dan sanasınız diye (okudukları) Kitap’tanmış gibi dillerini eğip bükerler ve, “Bu, Allah katındandır” derler. Halbuki o, Allah katından değildir. Bile bile Allah’a karşı yalan söylerler (Al-i İmran 78)
Dostum bu ilaç gibi gelir millete eline azına sağlık:cat:
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
musti81' Alıntı:
Skandal!.. ABD Kur'an-ı Kerim'i değiştiriyor
11 Eylül saldırılarının ardından İslam dünyasını hedef alan ABD, şimdi de işgal ettiği ülkelerde kendi bastırdığı “ABD Kur’an-ı’nı dağıtmaya hazırlanıyor. Henüz kitabın dağıtımını gerçekleştirmeyen ABD, bir yandan haberi yalanlarken, diğer yandan işgal ettiği ülkelerdeki askerlerine de bu kitabı okuma zorunluluğu getirdi.

http://www.haber34.net/index.php?option=com_content&task=view&id=1291&Itemid=1

buda satış ilanı
http://www.amazon.com/gp/product/15...37746-0718222?_encoding=UTF8&n=283155&s=books

umarım safsatadır:pr: :pr:
Yukarıda ki yazılanlar gerçeği yansıtmadığı için başlığı yadırdagım.Beni yadırgayan arkadaşları da anlayışla karşılıyorum çünkü muhtemelen ya İngilizce bilmiyorlardır yada ilgili linkleri dikkatli bir şekilde incelememişlerdir.Soz konusu haberde Kuran'ın değiştirildiği ve basıldığı,satışının da amazon.com aracılığıyla yapıldığı duyurulmuştur.Oysaki ortada bu iddiayı destekleyen tek bir kaynak yoktur.Kaynak olarak editor tarafından yazılan El Cezire televizyonun web sitesinden haberin kaldırıldıgı yazılmıstır.Yani şu an ortada kaynak falan yok.Yorum yapanlardan bir kişi de acaba kitap şu olabilir mi diye amazon.com'dan bir link eklemiş,arkadaşım da ilgili linki soz konusu olan yazılmış kitabın linkiymiş gibi burada yayınlamıştır.Zaten linkte bir Kuran'a ait değildir.
Benim takıldığım nokta;ne idüğü belirsiz bir internet haber sitesinden,kaynağı olmayan,asparagas bir haberi buraya taşımak,ayrıca kim olduğu bilinmeyen bir kişinin eklediği linki sanki kitabın linki oymuş gibi buraya yazmak,bu tarz hassas bir konuda böyle bir başlık açılmasıdır.
Geçmişten bunun örneklerini çok yaşadık.Cami yakılmış deyip,insanları katlettiler.Katliamdan sonra farkedildi ki caminin falan yakıldığı yoktu.
Sonuç olarak lütfen bir insanı sadece tanıyorsunuz,karşıdakini tanımıyorsunuz diye hemen tanıdığınız kişiyi savunmaya kalkmayın.Karşıdaki insan acaba neden boyle dusunmustur diye bir dusunun!Sağlıcakla kalın.
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
desertnight' Alıntı:
Vay o kimselere ki, elleriyle Kitab’ı yazarlar, sonra da onu az bir karşılığa değişmek için, “Bu, Allah’ın katındandır” derler. Vay ellerinin yazdıklarından ötürü onların haline! Vay kazandıklarından dolayı onların haline! (Bakara79)

Onlardan (Kitap ehlinden) bir grup var ki, Kitab’dan olmadığı halde Kitab’dan sanasınız diye (okudukları) Kitap’tanmış gibi dillerini eğip bükerler ve, “Bu, Allah katındandır” derler. Halbuki o, Allah katından değildir. Bile bile Allah’a karşı yalan söylerler (Al-i İmran 78)

cok dogru diyorsun dostum
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
283
Dostum linkteki kitabın adı Gerçek Furkan öyle değil mi? Bizi anlamayan ingilizce bilmeyen v.s diye karalayacağına sen önce Kur'an'ın diğer isimlerini öğren Furkan Kur'an demektir. Eşanlamlı diye birşey duymuşsundur. İngilizcen kadar Türkçende de var ise duymuşsundur tabi. Gerçek Kuran demek ne demek bi de onu anlat bakalım. Altta yazan yorumlara bi bak istersen. 177 yorum var birazına baksan meseleyi anlarsın. Ayrıca kimsenin cami yakıldı diye koştuğu falan yok. Çorum hadisesi gibi yerel bir olayla bunu nasıl kıyaslayabilirsin. Allah kendi kitabını koruyacağını yine kitabında söylüyor.
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
benden önce davranmışsın desetnight eline sağlık korkmayın arkadaşlar yazabildekleri kadar yazsınar onların bir hesabı varsa ALLAH ın bin hesabi var zaten kitabı koruyacağını taahhüt etmiştir endişeye mahal yok onlar yavaş yavaş kendi sonlarını hazırlıyorlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst