- Konu Yazar
- #1
aşağıdaki linkini verdiğim konuya dair shell ekibi beni aradı ve sadece ilgili kişiye yazılı uyarı verdik,deyip tavırlı tavırlı konuştu,sanki arkadaşın ekmeğini elinden almışım gibi bir tavır sergiledi, ne bir özür ne de para iadesinden bahsetti, sizin de bilmenizi istedim. motoruma bulaşan benzin yüzünden tüm gün benzin koktum,ayrıca yangında çıkabilirdi, düşük ihtimal ama olabilirdi, bence bu kadar basite indirgenecek bir olay değildi , yorum sizin ,teşekkürler.
https://www.sikayetvar.com/shell-personeli-benzini-tasirdi-fazla-para-odetti
https://www.sikayetvar.com/shell-personeli-benzini-tasirdi-fazla-para-odetti