Bu insanlarda para bol arkadaşlar

Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
buyrun memleketimden olmayan insan manzaraları;

[YT]D3nRSH4roYo[/YT][YT]S22RUvqQuLA&feature=related[/YT]
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
yazıkya anasını ağlattı motorun, ne biçim şow bu ya
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
boşta gazvererek zaten yapılacak en büyük zararı veriyorlar.....ahmaklar...sonrada keçe meçe nevarsa patlıyor....
 
Katılım
14 Ara 2007
Mesajlar
212
Abi yazık motorlara yaw boşta o kadar baartılır mı:farao:
bi bakımada motor ucuz para da var adamlarda..Yapmasını normal karşılamak lazım.Doğru davranış değil ama işte el oğlu..
2. videodaki ahmak ta biliyon gidiceğini ne lastik yakıyon:queen:
Yahu bi de 1. videodaki k*çını açana da koptum yaw:queen:Çat çat vuruyo bi de
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
123
Motorun üstüne binipte bunları yaptıklarını görmedim ben!
En azından bu videoda...



Motora binipte motoru yakmayı başarsa bişey demiycem zaten , durduğu yerde motoru yakmayı başarıyor. Kabiliyetini deneyerek ortaya çıkarıyor:)

Bu şekilde motoru haşata çıkaranlara diyecek söz bulamıyorum.
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
429
Slm Adamlarda Para Cok Nası Harcıyacaklarını Bılmıyolar Ondan Bızde Olsa O Motolar Gözümüzden Sakınırız Adamlar Lastık Yakıyo Sankı ıy Bişiymiş Gıbıı Tektekermiş Bunlar Gecıcı Seyler ınsanlara Show Yaparken ömur Boyu Sakat Kalma ıhtımalını Bile Düsunmuyolar Motor Aşkı Varmişşş Bızdede Var Bı Nıye Yapmıyokk Manyak Deyılızde Ondannnn
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
bence onlarda para bol değil tam tersıne motorlar ucuz.
yanı 1 veya 2 aylık maaşla motor alabılıyorlar.şimdi o gaz verdıği motora 1 sene bındıyse artık hurda gozuyle bakmaya baslamıslardır.
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
244
yazıktır günahtır ayıptır be aptal bunlar



bu adamlardan motor alınmaz :)
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Bu dangalaklar bunu yapabilsin diye dünyanın çivisini çıkarıyor birileri.
Akşam akşam sinir basıyor valla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst