Bu insanlar neden böyle?

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Adam gitmiş bayiden 325.000 liraya sıfır km motor almış, hemen malum siteye ilan koymuş 410.000 lira fiyat çekmiş. Bir de utanmadan bayiden getirdim eve koydum sıfır aldım diyor. Bre kahpe çocuğu madem binmeyeceksin neden fırsatçılık yapıp bayideki motoru eve kilitleyerek bir kişinin binmesine mâni oluyorsun? Vallahi düşmana gerek yok bu ülke insanı düşman askeri gibi zaten.

Geçen de gördüm Amerika'da sıfır fiyatı 22.000 dolar olan arabanın ikinci el ekmeği yenilmiş olanını burada 50.000 dolara satmaya çalışıyorlar.

Ne diyeyim bilemiyorum. Küfürler yetersiz kalıyor. Umarım düzeliriz.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Adam gitmiş bayiden 325.000 liraya sıfır km motor almış, hemen malum siteye ilan koymuş 410.000 lira fiyat çekmiş. Bir de utanmadan bayiden getirdim eve koydum sıfır aldım diyor. Bre kahpe çocuğu madem binmeyeceksin neden fırsatçılık yapıp bayideki motoru eve kilitleyerek bir kişinin binmesine mâni oluyorsun? Vallahi düşmana gerek yok bu ülke insanı düşman askeri gibi zaten.

Geçen de gördüm Amerika'da sıfır fiyatı 22.000 dolar olan arabanın ikinci el ekmeği yenilmiş olanını burada 50.000 dolara satmaya çalışıyorlar.

Ne diyeyim bilemiyorum. Küfürler yetersiz kalıyor. Umarım düzeliriz.

Anarşist yazar Proudhon "Mülkiyet Hırsızlıktır" derken işte tam da bundan bahsediyor.

İyi böyle, lahanayı yerken kıtır kıtır, sapına gelince mee.
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,729
Almayın, aldırmayın. Bu kadar basit. İnsanlar da keriz silkeleme peşinde. Bugün seçim günü. Ekonominin b*k gibi olmasının asıl sebebi varlıklara hesap sorun. Ya da s*kilmek hoşumuza gidiyor diyip onlara oy verin.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Adam gitmiş bayiden 325.000 liraya sıfır km motor almış, hemen malum siteye ilan koymuş 410.000 lira fiyat çekmiş. Bir de utanmadan bayiden getirdim eve koydum sıfır aldım diyor. Bre kahpe çocuğu madem binmeyeceksin neden fırsatçılık yapıp bayideki motoru eve kilitleyerek bir kişinin binmesine mâni oluyorsun? Vallahi düşmana gerek yok bu ülke insanı düşman askeri gibi zaten.

Geçen de gördüm Amerika'da sıfır fiyatı 22.000 dolar olan arabanın ikinci el ekmeği yenilmiş olanını burada 50.000 dolara satmaya çalışıyorlar.

Ne diyeyim bilemiyorum. Küfürler yetersiz kalıyor. Umarım düzeliriz.

bunun daha acısı da böyle olanların amerikada ki gibi 22000 usd ye sıfır km araba alabilirsin diyorsun yok efendim biz amerigamıyız diyor yani memleketin düzeleceğini iddaa ediyorsun yok diyor düzelmez neden düzelmez söyleyeyim böyle dingillerin düzelmeyeceği için memleket evet düzelmez
2. el konusu çok değişik oldu gençler eğer bu gün doğru adaya oy vermezse malesef kölelikten kurtulmaları daha da çok zaman alacak
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ömrümüz boyunca düzenli olarak dayak yemediğimizden kaynaklı bu işler. Dayak yiyen, 2 ay sonra acısını unutup yeniden saçmalamaya başlıyor. Dayak, belli belli bir şiddette ve düzenli olmalı.

Bu örneğimizde de 325.000 TL fiyatı olan bir motosiklet için 410.000 TL fiyatla ilan girerek halkın sinirlerini zıplatan bu alsatçı dingil ile motosiklete bakmak amaçlı buluşup onu komaya sokacak kadar dövsek bence bir süreliğine ilan giremez, harflere doğru basamaz, telefon çalsa yanıtlayamaz.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Ömrümüz boyunca düzenli olarak dayak yemediğimizden kaynaklı bu işler. Dayak yiyen, 2 ay sonra acısını unutup yeniden saçmalamaya başlıyor. Dayak, belli belli bir şiddette ve düzenli olmalı.

Bu örneğimizde de 325.000 TL fiyatı olan bir motosiklet için 410.000 TL fiyatla ilan girerek halkın sinirlerini zıplatan bu alsatçı dingil ile motosiklete bakmak amaçlı buluşup onu komaya sokacak kadar dövsek bence bir süreliğine ilan giremez, harflere doğru basamaz, telefon çalsa yanıtlayamaz.

Bu insanları yatırıp bir güzel ziteceksin. Ama alışırlarsa daha kötü olur o yüzden ziteceksin bir daha zitmeyeceksin ki alışmasınlar.
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Aynı insanlar Almanya'da Fransa'da bunları yapamıyorsa , bu yöneten sorunudur.
Nasrettin hoca'nın dediği gibi "Hırsızın hiç mi suçu yok ?"
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
Ömrümüz boyunca düzenli olarak dayak yemediğimizden kaynaklı bu işler. Dayak yiyen, 2 ay sonra acısını unutup yeniden saçmalamaya başlıyor. Dayak, belli belli bir şiddette ve düzenli olmalı.

Bu örneğimizde de 325.000 TL fiyatı olan bir motosiklet için 410.000 TL fiyatla ilan girerek halkın sinirlerini zıplatan bu alsatçı dingil ile motosiklete bakmak amaçlı buluşup onu komaya sokacak kadar dövsek bence bir süreliğine ilan giremez, harflere doğru basamaz, telefon çalsa yanıtlayamaz.

bu plan benim uzun zamandır aklımda da, işte işi-gücü kaybederim korkusu ağır basıyor.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bu insanları yatırıp bir güzel ziteceksin. Ama alışırlarsa daha kötü olur o yüzden ziteceksin bir daha zitmeyeceksin ki alışmasınlar.

Senin verdiğin öneriden Netflix için iyi bir dizi senaryosu çıkar. "Ticaret yapacağız derken nasıl dötümüzden olduk?"
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Bence hakaretleri ilan sahibinin yuzune soylemeniz gerek, yoksa duzelmez. Buluşun, ana baci sovun bakalim nasil fiyati cekiyor asagi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst