- Katılım
- 3 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,548
- Konu Yazar
- #1
Adam gitmiş bayiden 325.000 liraya sıfır km motor almış, hemen malum siteye ilan koymuş 410.000 lira fiyat çekmiş. Bir de utanmadan bayiden getirdim eve koydum sıfır aldım diyor. Bre kahpe çocuğu madem binmeyeceksin neden fırsatçılık yapıp bayideki motoru eve kilitleyerek bir kişinin binmesine mâni oluyorsun? Vallahi düşmana gerek yok bu ülke insanı düşman askeri gibi zaten.
Geçen de gördüm Amerika'da sıfır fiyatı 22.000 dolar olan arabanın ikinci el ekmeği yenilmiş olanını burada 50.000 dolara satmaya çalışıyorlar.
Ne diyeyim bilemiyorum. Küfürler yetersiz kalıyor. Umarım düzeliriz.
Geçen de gördüm Amerika'da sıfır fiyatı 22.000 dolar olan arabanın ikinci el ekmeği yenilmiş olanını burada 50.000 dolara satmaya çalışıyorlar.
Ne diyeyim bilemiyorum. Küfürler yetersiz kalıyor. Umarım düzeliriz.