Bu hangi kaza türüne giriyorrr...

Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
Selam dostlar
Dün gece Ç.M.S.K. da mütiş eglendik.şarkılar söyledik çok kalabalıktı.tabi ben yine yerimde duramayıp sürekli ordan oraya koşuyordum .tüm dostlarımla sohbet edebilmek için.

Allaha şükürler olsunki daha motorumla kaza yapmadım amaaa
dün orda ayagım kaydı ve yere düştüm:pale:ve sol el bilegim kırıldı veya çatlak çok fena agrıyorr:pale:

Şimdi mesele şu;
Motordan düşmedim ama motor sporları kulübünde düştüm sizce bu motor kazası sayılırmı ?

Yarınki geziye artçı olarak katılıcam yinede dostlarımı yalnız bırakmamak için
kendinize iyi bakın byy:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
valla bu yolda giderken denge bozulması türüne giriyor:) iğrenç espiri yapmakta üstüme yoktur bu arada çok geçmiş olsun çabucak iyileşirsin umarım
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
112
abi bu bvence kaderın kucuk celmesı olabılır cok gecmsler olsun acıl sıfalar abıcım yaaaaaaa:pale:
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
196
onların a.q. abim benim gidene kadar osman kardeşimizin arkasında olacan. helal olsun kardeşime. her arkadaş seni taşıyamaz. yürek gerek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst