- Katılım
- 4 Ocak 2006
- Mesajlar
- 520
- Konu Yazar
- #1
Selam dostlar
Dün gece Ç.M.S.K. da mütiş eglendik.şarkılar söyledik çok kalabalıktı.tabi ben yine yerimde duramayıp sürekli ordan oraya koşuyordum .tüm dostlarımla sohbet edebilmek için.
Allaha şükürler olsunki daha motorumla kaza yapmadım amaaa
dün orda ayagım kaydı ve yere düştüm
ale:ve sol el bilegim kırıldı veya çatlak çok fena agrıyorr
ale:
Şimdi mesele şu;
Motordan düşmedim ama motor sporları kulübünde düştüm sizce bu motor kazası sayılırmı ?
Yarınki geziye artçı olarak katılıcam yinede dostlarımı yalnız bırakmamak için
kendinize iyi bakın byy:rendeer: :rendeer:
Dün gece Ç.M.S.K. da mütiş eglendik.şarkılar söyledik çok kalabalıktı.tabi ben yine yerimde duramayıp sürekli ordan oraya koşuyordum .tüm dostlarımla sohbet edebilmek için.
Allaha şükürler olsunki daha motorumla kaza yapmadım amaaa
dün orda ayagım kaydı ve yere düştüm
Şimdi mesele şu;
Motordan düşmedim ama motor sporları kulübünde düştüm sizce bu motor kazası sayılırmı ?
Yarınki geziye artçı olarak katılıcam yinede dostlarımı yalnız bırakmamak için
kendinize iyi bakın byy:rendeer: :rendeer: