Bu GüN BeNiM DoĞuM GüNüM Hem kılım hem yünüm OoOoOoO :P

Katılım
2 Nis 2004
Mesajlar
48
YeaH Milllet doğum günümü sizlerle kutlamak isterdim ama ist da deelim :silent: neyse herkese bol motorlu günner :queen:

:pl: BoRN FoR RiDe :pl:
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Hadi mutlu yıllar.İnşallah sana doğum gününde motor hediye eden biri vardır. :cherry:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
slade Dogum gunun kutlu olsun nice senelere :farao:
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
HEYOOOO HEYOOOOOO :mrgreen:
LAY LAY LOOOOM
nice senelere MORUK :cherry:
HEr senen bir öncekinden daha kıyak bol motosikletli geçsin :thumright:
 
Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
neresi guzel abi ya ama bı yandanda guzel de ehliyete çok var daha :pr:
uf bende hayatı ehliyet uzerıne kurdum hadı ben ders çalışmaya gıdıyom
:farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao:
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
boşver arki yaaa. zaman çabuk geçiyor. bir gün gelir dersinki ben zamanında nasıl ehlıyet almayı istiyordum ahada aldım. felan. benim yaşım ehlıyete daha yakın oldugu için her halde böyle diyorum. senin halinden anlamam pek. içim rahat bir senem var. :queen:
 
Katılım
25 Mar 2004
Mesajlar
371
slade biraz geç oldu ama doğum günün kutlu olsun kardesss :eek:ccasion6:
:eek:ccasion4: :eek:ccasion7:
 
Katılım
2 Nis 2004
Mesajlar
48
çoo..ook saolun millet soranlar için 18 bitti 19 a girdim bu aarada 15 te alınmio muydu motor ehliyeti :queen:
 
Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
yyaa dahada dusurun de 7 8 olsun!
ama başka ulkelerde bu kadar çocukları teşvik edıyorlar hatta onlara ozel endolar bılene var ayıp ya bızım mıllet bir degısk yaf :geek:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst