Bu Gilerayı kaç paraya toplarım arkadaşlar.

Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
ya emek verip yoplamak istiyorsan neden olmasın ki ? bence pek falza tutmaz ama gerçektende buna vereceğin para + masrafla rahat ikinci elini alırsın ama emeğim olsun diyorsan o başka..:cherry::bounce:
 
Katılım
12 May 2008
Mesajlar
114
bi akşamda toplarızz emrah alırsan








olmıycak diye bişey yook
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Bu Gilerayı dün akşam aldım arkadaşlar şöyle bir elden geçiricem,ayağa kalkarsa kalkar kalkmassa parçalayıp satıcam netten en mantıklısı bu,dükkanıma getirdim cumartesi günü bizzat ilgilenicem kendisiyle hepinize çok teşekkür ederim tekeriniz düz bassın.:cat:
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
Bu Gilerayı dün akşam aldım arkadaşlar şöyle bir elden geçiricem,ayağa kalkarsa kalkar kalkmassa parçalayıp satıcam netten en mantıklısı bu,dükkanıma getirdim cumartesi günü bizzat ilgilenicem kendisiyle hepinize çok teşekkür ederim tekeriniz düz bassın.:cat:

hadi hayırlsı sahibindende takip ediyorum bi sürü runner parçası olarak yeni ilan giriyor ama çoğu duruyor umarım parçalarınıza müşteri çıkar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst