Bu Gilerayı kaç paraya toplarım arkadaşlar.

Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Arkadaşlar bi abimizde Gilera Runner 180 SP var resimlerde görülen motor bana çok komik bir paraya veriyor 2000 model 28000 km de, ama bunu eski haline getirmem ne kadar'a patlar rengini tamamen kendi istediğimie göre boyatmayı düşünüyorum fosforlu boyalar cantlar falan,kırık parçaları var ve motor kitlemiş bir arkadaşına vermiş yağsız bırakmış sonuç stop tabi fiyat araştırması yapıyorum kullanan arkadaşlar bi el atsın bakalım sizlerinde yardımıyla ne kadar para'ya eski haline gelicek yardımlarınızı bekliyorum resimlere bakarak değerlendirin.Hepinize teşekkür ederim.Çok para tutarsa vaz geçerim haa :p





dsc00397ij90101455fj7.jpg


dsc00403pa50111431lr3.jpg


dsc00406si10118778vb7.jpg




dsc00409qo40133256wr4.jpg


dsc00413ou00141563ms3.jpg


Yardım bekliyorum arkadaşlar :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
92
bence motoru bi yıkatıp resmini çek bu halde bişey diemiyorum:)ama bencede bulaşma buna harcıycaan parayla çok rahat 2. elini alırsın:cat:ama aynı motorun kazalısını bulabilirsen onun motoru söküp buna takıp öle bişeylerde yapabilirsin:silent:
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Daha önce bu kasa runner kullanmış ve yurtdışından birçok parça getirmiş birisi olarak bencede hiç uğraşma, motor kilitlenmese toplanır diyecektim ama motor masraflı, bunun yanında varyatör, debriyaj ne alemde muamma, şanzımandan yağ kaçırmış o bile ayrı masraf büyük ihtimal keçe bitmiş...herneyse bu motorun sana maliyeti 1500-2000TL tutar, bu fiyata yürüyenini bul daha iyi 2000'e yürürünü al, az masrafla bundan iyi olur...
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Daha önce bu kasa runner kullanmış ve yurtdışından birçok parça getirmiş birisi olarak bencede hiç uğraşma, motor kilitlenmese toplanır diyecektim ama motor masraflı, bunun yanında varyatör, debriyaj ne alemde muamma, şanzımandan yağ kaçırmış o bile ayrı masraf büyük ihtimal keçe bitmiş...herneyse bu motorun sana maliyeti 1500-2000TL tutar, bu fiyata yürüyenini bul daha iyi 2000'e yürürünü al, az masrafla bundan iyi olur...

Teşekkürler arkadaşlar benim motorum zaten scooter'ın kralı Aprilia ama ben belkide çok fazla uğraşmadan toparlarım dedim ama yazık etmişler güzelim motora bana bunu 150 liraya al götür dedi alayım almasına ama 200 notere 200 plakaya 100 vizeye 25 sigorta daha dokunmadan 700 lira kaçtı bile kaldıki daha motor açılmadı en azından motor kitlememiş olsa alınabilirdi,neyse artık onu hiç rahatsız etmeden bırakalım uyusun son uykusunda :p
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
O paraya alınır ama parça yapılır, alım satımıda geç, vergi borcu var mı? vs...Motorunu sıfır parçalarla toplasan rahat 1000YTL gider, daha bunun aktarması vs hiç bulaşmamakla iyi yapmışsın....Ama temizini bulursan kaçırma, bende vardı malossi motor kitli,debriyajlı,varyatörlü vs...inan motoru tutamıyordum 0-100:5sn idi, iyi para verdiler sattım gpr aldım, hala daha özlerim kendisini
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
O paraya alınır ama parça yapılır, alım satımıda geç, vergi borcu var mı? vs...Motorunu sıfır parçalarla toplasan rahat 1000YTL gider, daha bunun aktarması vs hiç bulaşmamakla iyi yapmışsın....Ama temizini bulursan kaçırma, bende vardı malossi motor kitli,debriyajlı,varyatörlü vs...inan motoru tutamıyordum 0-100:5sn idi, iyi para verdiler sattım gpr aldım, hala daha özlerim kendisini


Motor tamircisi arkadaşımı aradım o da senin söylediğinin aynısını dedi bana,motor kitlemese alınır dedi onu komple dağıtmadan masrafını bilemessin ama 1000 lira kesin gider geriside sana süpriz olur dedi benim amacım onu istediğim renklere boyamak ve modifiye etmekti ama çok pahalıya gelir bu şekilde ben bahçede görünce yemin ederim acıdım atmışlar bi köşeye yağmurun altında kuşlar tavuklar üzerinde yazık millet onu almak için neler den fedakarlık eder adamın hiç umrunda değilmiş,vergi borcunu sormuşsun 2 yıldır ödenmemiş bu şekilde bu makineyi kimse almaz.
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Motor tamircisi arkadaşımı aradım o da senin söylediğinin aynısını dedi bana,motor kitlemese alınır dedi onu komple dağıtmadan masrafını bilemessin ama 1000 lira kesin gider geriside sana süpriz olur dedi benim amacım onu istediğim renklere boyamak ve modifiye etmekti ama çok pahalıya gelir bu şekilde ben bahçede görünce yemin ederim acıdım atmışlar bi köşeye yağmurun altında kuşlar tavuklar üzerinde yazık millet onu almak için neler den fedakarlık eder adamın hiç umrunda değilmiş,vergi borcunu sormuşsun 2 yıldır ödenmemiş bu şekilde bu makineyi kimse almaz.
Benimde görünce içim cız etti, yazık etmişler, anlamayan almasın bu motoru gitsin çinli alsın binsin, çalışsa idi gerçekten üzerinden inmek istemeyeceğin efsane bir motorun olacaktı, hayırlısı artık...Ama 150TL'ye motorcular bunu kapar!
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Benimde görünce içim cız etti, yazık etmişler, anlamayan almasın bu motoru gitsin çinli alsın binsin, çalışsa idi gerçekten üzerinden inmek istemeyeceğin efsane bir motorun olacaktı, hayırlısı artık...Ama 150TL'ye motorcular bunu kapar!

Bencede en azından motoru parçalar ve onları kullanır bisiklet fiyatına,neden almasınki,ama satan kişi borcunu ödemeden perte asla ayıramaz yani alacağı para vergi borcuna yetmez aslında alıcaksın ve işe yarar parçalarını temizleyip boyayıp satacaksın ancak bu şekilde olur örnek jantlarını amörtisörlerini vs vs.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
parça arayan arkadaşların ihtiyacını görür.sahibi parça parça satmaya razı olursa tabi:)
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Evet haklısın satışı almaya kalksan yandın,2 senedir vergisi yokmuş sigorta yok değmez bu şekilde alıp işe yarar parçaları satıcan en mantıklısı bu.
İşe yarar parçası çok var, satışı almadan ver 150 sonra parçala sat, vergilerini ödemeyenler düşünsün...
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Ne kadar istiyorlar bu motora?
Almıycaksan eğer fiyatta uygun gelirse ben düşünebilirim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst