Bu fiyatlara ne tercih edilir?

Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
7
İlk defa geçen sene bir motor almaya heveslendim zaten kıt kanaat geçiniyoruz bütçemize göre ufak tefek para biriktirmeye başladım.
Açıkcası tam da istediğim parayı biriktirebilmiş de değilim amacım 2 el temiz honda cbf 150 alayım dedim plan oydu fakat fiyatlar uçtu biliyorsunuz temiz cbf ler 15.000 bandına çıktı bu parayı 2. Ele vermektense sıfır bir mondial yada kuba VS. Çin motoru alsam daha mantıklı olur mu? Yada bu yazı pas geçip fiyatların inmesini mi beklemeliyim tabii ki inerse kışın motor kampanyası oluyor mu? ilk motorum olacak hiç tecrübem yok açıkcası bana önerebileceğiniz bir marka var mı?

Teşekkürler Saygılar
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Eylülden sonra alın, ben de bekliyorum. En azından şu son gelen vergi kalksın
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
2016 üstü CBF'ler daha düşüğe bulunuyor, arama kriterinizi genişletin, yaşadıgınız yer ile alakalı olabilir o fiyat.

Burada japon / çinli kavgası cıkar.


15 bin bütçenin daha altına eğer sağlamlık istiyorsanız cbf, hız ve şekil istiyorsanız ns200 öneririm.
 
Katılım
17 Ağu 2013
Mesajlar
775
Ağustos Eylül ayında ne olacağı belli değil şu an ortalık biraz olsun durgun vakit kaybetmeyin bence elinizi çabuk tutun bir motorsiklet alın derim.
 
Katılım
17 Ara 2017
Mesajlar
186
Eğer aklında cbf varsa bana bi özel mesaj atabilirsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
ben motoru satıp bisiklet almayı düşünüyorum, şöyle tombul tekerlekli amortisörlü bi dağ bisikleti... hoş onlar da pahalı; ama hiç olmazsa benzinden girmez.
 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
215
motosiklet fiyatları düşmez sadece fiyat artış trendi düşer. farketmişsinizdir son 2-3 ayda herkes fiyatlarına bi %20 %25 koydu yarın yokmuşçasına.
sen paranı kenarda tut. çok nadir denk gelse de paraya ihtiyacı olan motoruna iyi bakmış dürüst bir satıcı denk geliyor. onlar da 24 saat dolmadan satıyor. o alanlardan biri olmak için de gece gündüz malum siteyi takip et. çinli motosikletler kötü diye bir şey yok. sadece ülkemizde satılan çin malı ürünler düşük kaliteli. o yüzden illa japon al demiyorum ama hiç bilmediğin güzel tayvan-korel,-avrupalı modeller de olabilir. onları da incele derim
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
cfmoto nk150
pulsar ns160
tvs apache... gibi motorlar dururken cbf150'ye 15bin lira isteyenin de verenin de aklından şüphe ederim.
 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
7
Mondial 150 mh drift önerir misiniz? 8000 civarı? Yada o fiyatlara cbf yada ybr mi almam doğru olur yada başka bir Çin malı da olabilir siz olsanız hangisini tercih edersiniz? Teşekkürler
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,529
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
8000 TL bütçeyle 2017-2018 düşük km.de ve temiz RKS Titanic 150-S'i de alternatifleriniz arasına alabilirsiniz. Motor bloğu sorunlu değildir, tipi de sınıfına göre fena değildir. Lakin bir Cbf,Ybr kadar titreşimsiz değildir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mondial 150 mh drift önerir misiniz? 8000 civarı? Yada o fiyatlara cbf yada ybr mi almam doğru olur yada başka bir Çin malı da olabilir siz olsanız hangisini tercih edersiniz? Teşekkürler

Titreşim problem değilse Hero Hunk 150 öneririm yaklaşık 16 beygir sınıfının en güçlülerinden ve kronik hiç bir sorunu yok.
 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
7
Mondial 150 mh drift nasıldır acaba sıfır fiyatı 8.000 TL ikinci el satışı da iyi tavsiye eder misiniz?
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Bu ülkede neyi ne zaman alırsanız, en ucuz o zamn oluyor. 35 senedir bunun değiştiğini görmedim. Hatta son 10-15 yıldır daha bile kötü olabilir.

Hemen alın imkan varsa.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
ben motoru satıp bisiklet almayı düşünüyorum, şöyle tombul tekerlekli amortisörlü bi dağ bisikleti... hoş onlar da pahalı; ama hiç olmazsa benzinden girmez.

bisiklet alma konusunda ciddiysen sakın tarifini verdiğin bisikleti alma
gerçekten bisiklet alacaksan yol bisikleti yada şehir bisikleti al
 
Katılım
9 Ağu 2017
Mesajlar
254
Alınacak çok motor var ama şimdi alma şimdi alınacak zaman değil satılacak zaman. Çünkü kim ne yazarsa birileri alıyor
 
Katılım
5 Eki 2018
Mesajlar
339
ek verginin (30%) bir kismi (10%) eylulde kalkacaktir ama yine 20%lik bir kismi kalacaktir.
ozamana kadar da döviz kurlarindan artis sebebiyle simdiki fiyatlardan cok yuksek olacaktir.
tabii bu ikinci el fiyatlarina yansiyacaktir.
ben olsam simdiden bir motor alirdim.
uzun sure kullanacaksan sifir cinli motor (CF moto) iyidir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Titreşim problem değilse Hero Hunk 150 öneririm yaklaşık 16 beygir sınıfının en güçlülerinden ve kronik hiç bir sorunu yok.

Hero Hunk'ın titreşim olayının altını çizmek gerek. Alet ZANGIRDIYOR çünkü.

Altını çizdim hocam :mrgreen:

Şaka bi yana epey titriyor :queen: özellikle artçı için durum daha vahim :salut:

Ama 150cc olmasına rağmen verdiği performansı görünce önemli değil be titre koçum dedirtiyor :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst