Bu eksozun marka modelini bilen arkadaşlar ?

Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
http://www.youtube.com/watch?v=hALHH65x1sQ

Merhaba arkadaşlar bu linkteki eksozun markası modeli nedir acaba bilen arkadaşlar yardımcı olabilirlerse çok sevinirim ? Veya ses tonu buna benzeyen performans eksoz önerileriniz nelerdir ?
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
308
100 liraya böyle ses veren egzozlar dolu piyasada shark ve çin yazılı bişey var sabittir bu 2si 90-100-110tldir heryerde :) Zaten videodaki egzozda pek güzel gelmedi bana patırtıyo arada direkt olarak tok sesi sabit vermiyor. Tiger'in orta seviye bi egzozunu al bence hepsinden iyidir 500tl gözden çıkar ama tiger için :)
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
Evet doğru Karbon Tiger olabilir :) Teşekkürler
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Videonun Güney Amerika'da çekildiğini gözönünde bulundurursak,
bizim yerli üretim (Bursa) Tiger gibi, o ülkenin yerli üretimi bir marka olabilir.
Ben ülkemizde o model egzosa rastlamadım hiç.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Bu egsozdan bizim ülkede olmaması lazım dafra marka oluyo galiba bunun gibi ses veren bi egsoz bulunmaz hele o cup egsozlarını almaya deymez bende tiger alıcam bugün yarın ama apachede cup egsozundan videodaki gibi ses alamassın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst