Bu Devirde Ehliyet Sakızdan mı Çıkıyor?..

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Daha yarım saat önce motorumla dolaşırken yağmur çilemeye başladı.Yağmur yerleri fazla ıslatmamıştı ve bu çok tehlikeli olduğundan fazla sürat yapmamaya çalıştım ama ne yaptımsa olmadı.Ana caddede ilerlerken hayvanın biri orta yerde durmuş sinyal verdiği halde ilerlememekte ısrar eden bir hayvan bu.Uyarı ve ikazlarıma rağmen yürümedi ve mecburen ani fren attım ama duramadım.Birden parlayan asfaltla yüzyüze geldik.Motorumu uzun süre bırakmadım baya bi kaydık motoru bıraktığımda sol ayaklıktan çıkıyordu sanırım, kıvılcımlar gördüm.Motor nihayet sürüklenmeyi sona erdirdi ve hemen yanına koştum,baktım bişiy yok ama o kıvılcımları gördükten sonra çok korktum motoruma bişiy olcak diye.Hemen kaldırdım,kontağı kapattım kontrol ettim bişiy yoktu.Bende ise fazla bişey yoktu sadece sol dizimi incitmişim.Aksine çıkarken dizliklerimide takmadım ama bu bana ders oldu.:pr:Siz siz olun arkadaşlar yağmurlu havada duramayacığınız hızda seyir halinde bulunmayın ve asla korumasız çıkmayın.Unutmayın ki trafikte ne kadar dikkatli olursanız olun etrafımızda anti-iki teker insanlar var maalesef:mrgreen:

Herkese iyi sürüşler dilerim...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Sol dizini incitmiş biri olarak seni iyi anlıyorum. :) Geçmiş olsun Allah beterinden korusun.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Geçmiş olsun arkadaşım :pale:
Allah Beterinden korusun..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
geçmiş olsun dostum...ucuz atlatmışın...

ağır yaralanmaların çoğu Sarp Eremde olduğu gibi düşüşten sonraki gelen aracların farkedememesiyle oluşuyor...
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Bununla geçmiş olsun.

Sağanak yapış bu az yağmasından,çilemesinden daha iyi

sabun gibi kayıyor yerler hafif yağmurda

Bende geçenlerde yağmura yakalandım ve baktım ki panik frenlerde(bu lastiklerle!) frenler iptal!

10 dk'lık yere 40 dk.'da vardım.(nasıl vardığımı bir ben biliyorum...)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Bizim zamanımızda arap sakızlardan sihirler çıkardı ancak günümüzde hiç bir yerden hiç bir mok çıkmıyor.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Sol dizini incitmiş biri olarak seni iyi anlıyorum. :) Geçmiş olsun Allah beterinden korusun.
sağol abi amin Allah beterinden saklasın,küçük bir sıyrık var çok bişi değil ama bu bana gerçekten iyi bir ders oldu:cat:yha daha kötüsü olsaydı:silent:

Geçmiş olsun arkadaşım :pale:
Allah Beterinden korusun..
Sağolasın arkadaşım teşekkür ederim:cat:
geçmiş olsun dostum...ucuz atlatmışın...

ağır yaralanmaların çoğu Sarp Eremde olduğu gibi düşüşten sonraki gelen aracların farkedememesiyle oluşuyor...
Sağolasın mete abi.Bende öyle düşündüm ama şimdilik büyük bi sorun yok iyi bakalım Allah'a şükür.Ne demişler:
-kötüye bişi olmaz iyiyide Allah korur:wiinkk:

Bununla geçmiş olsun.

Sağanak yapış bu az yağmasından,çilemesinden daha iyi

sabun gibi kayıyor yerler hafif yağmurda

Bende geçenlerde yağmura yakalandım ve baktım ki panik frenlerde(bu lastiklerle!) frenler iptal!

10 dk'lık yere 40 dk.'da vardım.(nasıl vardığımı bir ben biliyorum...)
Öle ama geç gitmek heç gitmemekten iyidir:cat:
Bu tesbitleri yaptığınızı göre banim pek fazla söz söz söylememe gerek kalmamış.:wiinkk:
Bu demektir ki artık bizde İHTİYAR abimizin bazı huylarını taşıyoruzz:queen:
ahmet im geçmiş olsun sende bişey yok dime. önemli olan o.
Sağolasın abi bende bişiy yok ama kalktığım anda hemen motoruma koşup onda bişi olup olmadığına baktım.O benim canımm:mrgreen:
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
124
ahmetcim geçmiş olsun kardeşim aynı olay 1 ay önce benimde başıma geldi
allah acil şifalar versin
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
83
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehliyeti alıpda motor kullanmayı bilmeyen biri olarak, evet diyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst