Bu da bnm as125t =)

Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
53
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
72
oldum olası özenmişimdir bu motorlara çok tatlı makinalar güle güle bin..
VaScO1925 sana katılıorum amblem cok gusel olmus
caddelerinkabusu:cat:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kazasız belasız sürüşler dilerim...:)
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
yanlış hgatırlamıyorsam bu modele sarı renkte çok yakışıyor.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
yess..aslında yalnız ben değilim...bak say bakalım kimler adına konuşuoorum...

* ben ( sarı zn - suadiye )
* alperiz ( kırmızı zn - fenerbahçe )
* akınerk ( kırmızı zn - küçükyalı )
* proxima ( gri zn - bakırköy )
* arslanfb ( siyah zn - anadolu yakası )
* d3vil ( kırmızı zn - çekmeköy )

we sen. aramıza hoşqeldin... :)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benz arması hakikaten çok yakışmış...''
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Keyifli sürüşler dilerim asya motor yazmasından neden rahatsızsın anlamadım honda
yazsa ne değişecek ki çinli motor sonuçta aynısıda bende de var çok memnunum doğrusu.
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
53
arslanfb yanlıs anlasıldı galıba allah a sukur motordan bı sıkayetım yok :) onu mercedes arması ıcın solemıstım :)
bu arada D3VIL cekmekoyun neresınde oturuosun belkı gormusumdur senı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst