Güle oynaya koşun çocuklar...Hayırlı olsun seçkin kardeşim
her motürün tadına varmak değilmi zatenimkan, mekan,zaman üçlüsü en önemlisi
hayırlı uğurlu olsun seçkincim allah kaza keder vermesin ...
![]()
güzel güzel...
Allah kaza bela vermesin![]()
Yukarıdaki mesaj ileride kullanılmak üzere 765647 sayı ile arşivime alınmıştır. ::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::
Yaf bir hata ettik, geleneksel abalıya vurma etkinliklerine döndü iş iyi mi :salut:
Korkuyorum ben :mrgreen: Arşiv görevlisine üç - beş versek dosyayı sümen altı etmez mi acaba![]()
Yaf bir hata ettik, geleneksel abalıya vurma etkinliklerine döndü iş iyi mi :salut:
Korkuyorum ben :mrgreen: Arşiv görevlisine üç - beş versek dosyayı sümen altı etmez mi acaba![]()
Kaçarın yok o SS'i alacaksın sen![]()
Özelden görüşelim bu konuyu , burada herkesin önünde olmaz![]()
![]()
---------- Post added at 12:37 ---------- Previous post was at 12:33 ----------
Gaz verme adama pis SS ci , birkaçınızı ipe çekseler herşey düzelir bu memlekette o derece kötüsünüz.
Yeni Sloganım : Tüm SS ler piste , yollarda SS görmek istemiyoruz ......:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
ne yani buna para mı verdin cruiserden buna mı geçilir olmamış sen sat onu ( kıskançlık içerisinde)
hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip eder inşallah