- Katılım
- 18 Eyl 2009
- Mesajlar
- 392
- Konu Yazar
- #41
Tebrik ederim Seçkin'im. Seninle Akbank atm sinde gv 250 sayesinde tanıştığımız günü hatırlarım... Vay arkadaş ne günlerdi :cherry:
Hakan abi sen de gazladın he ??? Hemde bunu söyleyen iki adamında altında ss var. Nası kaçırdım ben bunu:salut:,
Seçkin İnzell bende görebilirmiym sizce birgün ?
O akşamı ben de hatırlıyorum Sercan, nereden nereye geldik be GV250'den ZX-10R'a.
Ben de görebilir miyim derken niye göremeyesin ki zamanı geldiğinde herşey rayına oturur...
---------- Post added at 14:03 ---------- Previous post was at 13:59 ----------
İyi dilekleriniz için hepinize teşekkürler dostlar...