Bu da benim yeni DÜLDÜL :)

Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Tebrik ederim Seçkin'im. Seninle Akbank atm sinde gv 250 sayesinde tanıştığımız günü hatırlarım... Vay arkadaş ne günlerdi :cherry:

Hakan abi sen de gazladın he ??? Hemde bunu söyleyen iki adamında altında ss var. Nası kaçırdım ben bunu:salut:,

Seçkin İnzell bende görebilirmiym sizce birgün ?

O akşamı ben de hatırlıyorum Sercan, nereden nereye geldik be GV250'den ZX-10R'a.

Ben de görebilir miyim derken niye göremeyesin ki zamanı geldiğinde herşey rayına oturur...

---------- Post added at 14:03 ---------- Previous post was at 13:59 ----------

İyi dilekleriniz için hepinize teşekkürler dostlar... :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
O akşamı ben de hatırlıyorum Sercan, nereden nereye geldik be GV250'den ZX-10R'a.

Ben de görebilir miyim derken niye göremeyesin ki zamanı geldiğinde herşey rayına oturur...

---------- Post added at 14:03 ---------- Previous post was at 13:59 ----------

İyi dilekleriniz için hepinize teşekkürler dostlar... :)

Yok bende görebilirmiyimden kastım Hakan abinin gazlamasıydı :cherry:
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Gördüm, inceledim, kurcaladım bugün :) Oturma üstüme aklını alırım tavrı var alette :) Keyifle ve güvenle kullan arkadaşım...
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Üstat şu Vespayı sil artık :)

---------- Post added at 18:19 ---------- Previous post was at 18:17 ----------



Ciddi ciddi VFR800 bakarken gittik ZX-10R aldık, hayırlısı bakalım :)

ben vespamı seviyorum yaa :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------

kawasakilerin uzun zamandır yağlama sorununun olduğunu duymuştum. kronik bir sorun olmasına rağmen yağlama pompası gibi birkaç parça değişikliğiyle çözülebilen türde...
yok piston çıkardı yok krank çıkardı tarzındaki kawasaki ye karşı yorumlar bundan dolayı yazılır, fazla zorlamamak lazım eğer zorluyosan da bir takım modifiye görmesi şart.
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Gördüm, inceledim, kurcaladım bugün :) Oturma üstüme aklını alırım tavrı var alette :) Keyifle ve güvenle kullan arkadaşım...

Sağol bro, sana da alırız bitane SS artık :)

ben vespamı seviyorum yaa :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------

kawasakilerin uzun zamandır yağlama sorununun olduğunu duymuştum. kronik bir sorun olmasına rağmen yağlama pompası gibi birkaç parça değişikliğiyle çözülebilen türde...
yok piston çıkardı yok krank çıkardı tarzındaki kawasaki ye karşı yorumlar bundan dolayı yazılır, fazla zorlamamak lazım eğer zorluyosan da bir takım modifiye görmesi şart.

Yapılmış olan motor modifiyeleri bildiğim kadarıyla dereceli egzantirik, power comander, komple yoshimura headers ve son susturucu sistemi, detaylarını yarın öğrenirim. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi kaç yapıyo bu?

(Efsane soru)

Hayırlı olsun,altında eskisin.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Kaveden adam toplayalımda hafta sonu bi tur yapalım yaw :)
Güzergah süper. Sahil yolundan ormana orman yolundan otobana oradan yine ormana . sonunda da eğer yerini bulabilirsek mangala :)
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Bırak yaa, hepiniz uzadınız. Baktım yalnız kaldım yetişeyim diye gazladım :) Bütün hata sizin yani, ben masumum :p

Yukarıdaki mesaj ileride kullanılmak üzere 765647 sayı ile arşivime alınmıştır. ::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
her motürün tadına varmak değilmi zaten :) imkan, mekan,zaman üçlüsü en önemlisi :) hayırlı uğurlu olsun seçkincim allah kaza keder vermesin ...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst