Bu da benim yeni DÜLDÜL :)

Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Güle oynaya koşun çocuklar...Hayırlı olsun seçkin kardeşim

Teşekkürler dostum sağolasın. :)

her motürün tadına varmak değilmi zaten :) imkan, mekan,zaman üçlüsü en önemlisi :) hayırlı uğurlu olsun seçkincim allah kaza keder vermesin ...:)

Aynen öyle İrfan abi her tarzın tadına bakmak amacım :)

güzel güzel...
Allah kaza bela vermesin :)

amin :)
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Yukarıdaki mesaj ileride kullanılmak üzere 765647 sayı ile arşivime alınmıştır. ::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::

Yaf bir hata ettik, geleneksel abalıya vurma etkinliklerine döndü iş iyi mi :salut:

Korkuyorum ben :mrgreen: Arşiv görevlisine üç - beş versek dosyayı sümen altı etmez mi acaba :p
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Yaf bir hata ettik, geleneksel abalıya vurma etkinliklerine döndü iş iyi mi :salut:

Korkuyorum ben :mrgreen: Arşiv görevlisine üç - beş versek dosyayı sümen altı etmez mi acaba :p

Özelden görüşelim bu konuyu , burada herkesin önünde olmaz :p :p :p

---------- Post added at 12:37 ---------- Previous post was at 12:33 ----------

Kaçarın yok o SS'i alacaksın sen :)

Gaz verme adama pis SS ci , birkaçınızı ipe çekseler herşey düzelir bu memlekette o derece kötüsünüz.

Yeni Sloganım : Tüm SS ler piste , yollarda SS görmek istemiyoruz ......:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Özelden görüşelim bu konuyu , burada herkesin önünde olmaz :p :p :p

---------- Post added at 12:37 ---------- Previous post was at 12:33 ----------



Gaz verme adama pis SS ci , birkaçınızı ipe çekseler herşey düzelir bu memlekette o derece kötüsünüz.

Yeni Sloganım : Tüm SS ler piste , yollarda SS görmek istemiyoruz ......:queen::queen::queen::queen::queen::queen:

Biz de şehir içinde touring görmek istemiyoruz o zaman, tüm touringler uzun yola!! :p
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
ne yani buna para mı verdin cruiserden buna mı geçilir olmamış sen sat onu ( kıskançlık içerisinde) :)
hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip eder inşallah
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
ne yani buna para mı verdin cruiserden buna mı geçilir olmamış sen sat onu ( kıskançlık içerisinde) :)
hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip eder inşallah

Yaf ben baktım motora, çocuk kırılmasın diye bişi demedim ama çok dandik be. Kazıklamışlar bunu. Mesela ön tarafa böyle sap gibi, saplanmış gibi bişi takmışlar. Nedir bu dedim, gidon amortisörüymüş. De get len, gidonda amortisör mü olurmuş? Hiç amortisör görmesek yiyecez... Sonra baktım, egzoz diye böyle yoşi mi hoşi mi bişi takmışlar. Çok pis geçirmişler buna. Bizim Topkapı oto sanayide bi Haydar usta var on kat iyisini yapar bunun şerefsizim. Böyle disklere bi şekil filan yapmışlar, çiçek böcek. Lan olm, bunun erkek motoru olduğuna emin misin dedim ama üstelemedim. Sonra motorun her tarafı plastik be. Neymiş hafifmiş, güvenliymiş feşman. Çocuk mu kandırıyonuz yahu, plastikten teyyare motor işte...

Mundar bu ciğer bak. Demedi deme...
 
Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
255
Hayırlı olsun. Allah kazasız, belasız, hayırlı sürüşler nasip eder inşallah.
Hiç kimse şu motordan şu motora geçilirmi demez. Benim gibi düşünenler "ABİ BEN MOTOR SÜRMEYİ BİLMİYORUM. SS LER HOŞUMA GİDİYOR HANGİSİNİ ALAYIM" diyenlere sadece aklını başına al öğrende gel derler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst