Bu da benim turuncu güzelim

Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. Bir ara çok niyetlendim bu motora ama alamayınca soğudum... :) Kazasız belasız bol km'ler. Cantları turuncuya boyata bilirsin, bence yakışır.
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
jantlar bence böyle çok iyi, boyatacağım falan demişsiniz.
bu alet harbiden supersprt gibi duruyor başlangıç için ideal motor.renk seçimi de harika,lastik şeritleri de ayrı bir güzel.Allah kaza bela vermesin,kazasız sürüşler dilerim.



Not: Çok merak ediyorum bunların seslerini, 600rr gibi mi çıkar acaba
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst