- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 6,398
Hocam neler neler görüyorum... Kazasız belasız tabi ama böyle kuru kuru da olmadı şimdi. Gerçi ağzımın suyu fena aktı ya neyse. MP3 de varmış geçen sene... Valla zevklerimiz çok uyuşuyor sanırım.
Buarada Tryoy Bayliss ile tanışmak da güzeldir. Adam SBK'nın efsanelerinden 1.si olarak kabul edilir. İmza olaylarını sevmem ama bir imzalı tşörtüm olsa sevinirdim
Yada böyle bir foto..
Buarada Tryoy Bayliss ile tanışmak da güzeldir. Adam SBK'nın efsanelerinden 1.si olarak kabul edilir. İmza olaylarını sevmem ama bir imzalı tşörtüm olsa sevinirdim