Bu da benim Ninja 250R'nin Eksoz Sesi

Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
bu şekilde sesin kalitesini kimse anlayamaz kamera ile çek kökle şöyle gazı hatta iki kişi çekersen dha iyi olur yani kamera yol kenarında seni karşıdan gelirken çekiyor ama sende vitesini ayarla 8000.9000 olsun motorun devri öyle duyalım:cat:

sadece rodaj ve eziyet kelimelerini kullanıyorum cevap olarak :D
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Standart hali ile bizim Hyo'nun standart halinden daha iyi bir ses var gibi.

Gerçi yakından da dinlemek lazım.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Standart hali ile bizim Hyo'nun standart halinden daha iyi bir ses var gibi.

Gerçi yakından da dinlemek lazım.

Bursaya beklerim hocam, pmden cep telefonumu alıp motora yakından bakmak için biyerde buluşmak isteyen çok oldu, kırmamaya da çalışıyorum sonucta motor hepimizin tutkusu :rendeer:
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mübarek İbrahim Tatlıses :p Kazasız belasız sürüşler :)
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Bursaya beklerim hocam, pmden cep telefonumu alıp motora yakından bakmak için biyerde buluşmak isteyen çok oldu, kırmamaya da çalışıyorum sonucta motor hepimizin tutkusu :rendeer:

Bursa'da olsam motoru aldığın gün görmek için yanına gelebilirdim. :cherry:

Nacizane bir tavsiye; motoru görmek istenler içinden herkese numaranı verip,herkesle buluşmamanı öneririm. :)

Artniyetli insanların da burayı takip ettiği düşünürsek forumdan az çok bilindik insanlarla muhatap olmak daha sağlıklı olur diye düşünüyorum. (öyle ayak oyunları dönüyorki insan duyunca veya insanın başından geçince inanamıyor bunlara)

Güle güle kullanasın. Allah nazardan,kazadan beladan korusun.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
367
güle güle kınlan allah kaza bela vermesin ses konusun dada bana güzel geymed, kaliteden belki yada devir alcakta ses dinlettin için
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
261
normal calışırken hoş deil ama 5000 6000 devirin üstüne cıkınca süpermiş walla güle güle kullan allah kaza bela vermesn
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
rölantide çok basit bir sesi var iki silindirli olduğunu his ettiriyor devirde daha iyi

fazla zorlama hocam yeni makina nasıl olsa zamanı gelicek hele garantisi bittimi istediği gibi değişikliye gide bilirsin motorda
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
az çok 4 silindirliyi andırıyor seni.. Bence Güzel Bi Makine... Kawasaki Yine Yapacağını yapmıs... Gerçi Fiyatı Biraz Yüksek ama...
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Bursa'da olsam motoru aldığın gün görmek için yanına gelebilirdim. :cherry:

Nacizane bir tavsiye; motoru görmek istenler içinden herkese numaranı verip,herkesle buluşmamanı öneririm. :)

Artniyetli insanların da burayı takip ettiği düşünürsek forumdan az çok bilindik insanlarla muhatap olmak daha sağlıklı olur diye düşünüyorum. (öyle ayak oyunları dönüyorki insan duyunca veya insanın başından geçince inanamıyor bunlara)

Güle güle kullanasın. Allah nazardan,kazadan beladan korusun.

Saolasın, valla zaten daha 2-3 kişi oldu onlarıda tanıyodum şöyle böyle, ama daha dikkatli olurum hocam saol :)

az çok 4 silindirliyi andırıyor seni.. Bence Güzel Bi Makine... Kawasaki Yine Yapacağını yapmıs... Gerçi Fiyatı Biraz Yüksek ama...

Bugun şehir dışında uludağın ortasından geçen orhaneli yoluna çıktım yaklaşım 80-100km bi yol sağ taraf uçurum sonrasında nehir sol taraf eşsiz uludağ ve motoru (yine rodaj nedeniyle) 4000-6000 rpm arasında kullandım ama yinede baya bastım gaza ve her virajda her düzlükte verdiğim her kuruşa deydiğini hissettiriyo motor gerçekten.

En yakın zamanda kamerayı sabitlemenin yolunu bulduğum anda vidyo çekicem :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
kardeş tekrar hayırlı olsun ama egsoz herbi umduğumdan iyi ses veriyor.hatta benimkinden daha iyi bile diyebiliririm bende rodajdayım ama az kaldı 200 km falan sonra tam gazzzz....
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
kardeş tekrar hayırlı olsun ama egsoz herbi umduğumdan iyi ses veriyor.hatta benimkinden daha iyi bile diyebiliririm bende rodajdayım ama az kaldı 200 km falan sonra tam gazzzz....

benimkinin kitapcıga uyuorum,
800km->4000rpm
1600km->6000rpm
2000km->8000rpm

ben 525teyim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst