Bu da benim Küheylan

Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
48
http://www.motosiklet.net/forum/members/92360-albums1511-picture8012.jpg

92360-albums1511-picture8011.jpg


92360-albums1511-picture8010.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olumsuz..görünmüyor..
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
çok güzelmiş güle güle kullan...

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:54 ----------

şaka lan ben de göremedim fotoları...:)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Hey gidi ne binerdim, ama motordanda nefret ettiren alettir kendileri.. Alman malı varsa alınır, Konya üretimi varsa berbat.. 0 motordan ne çektiğimi bir Allah bilir, bir ben bilirim. Motoru aldığım paranın 2 katını ilk senede tamircilere yedirince, aiwa walkman ile takas etmiştim kendilerini :pr:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
MZ ; Saymadım kaç yıl oldu.
Alaman olduğu halde canımdan bezdirmişti beni.Azmı kaldım ıssız dağ yollarında.Bir kaç defa baygınlık geçirmişliğim oldu itmekten. Cebimi boşaltıp tamircilere hortumlattırmıştı paralarımı :jocolor:
Ama iyi de kaçardı titreşimi hemen hemen yoktu basit bit motor yapısı vardı. hakkını da yemeyelim benden önecki sahibi canını çıkarmıştı da bana enkazı kaldı, belki de ondandır.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst