MZ ; Saymadım kaç yıl oldu.
Alaman olduğu halde canımdan bezdirmişti beni.Azmı kaldım ıssız dağ yollarında.Bir kaç defa baygınlık geçirmişliğim oldu itmekten. Cebimi boşaltıp tamircilere hortumlattırmıştı paralarımı :jocolor:
Ama iyi de kaçardı titreşimi hemen hemen yoktu basit bit motor yapısı vardı. hakkını da yemeyelim benden önecki sahibi canını çıkarmıştı da bana enkazı kaldı, belki de ondandır.