Bu Crosslardan hangisi almalıyım ??

Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
selam eger alırsam crossu uzun yolda normal betondada sürücem uzun yol kesin yapıcam ve dag tepe bayır camun her yere giricem xD hoplıcam zıplıcam yani simdi bi kac cross söyliycem bunların arasından en uygunu hangisi olur yardım!

Kawasaki
KX-250
KDX-200

Yamaha
Yz-250

Honda
XL-200
Cr-250

Ramzey
QM 200 QY
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
XL200 bulabilirsen temizinden... Diğerlerini pek tutturamazsın gibi parça-model-servis...
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
ee kimse vermiyo cvp =)) honda pek cekici gelmedi nedense :S
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
okanco okancooo, çekiciim kulağını şimdi bir büyüğün olarak :p Her gördüğün topiğe birşeyler yazmak için kendini zorlarsan böyle hatalar yaparsın işte :mrgreen:
 
Katılım
20 Haz 2009
Mesajlar
72
asfaltta ve bırazda uzun yolda kullanayım dersen croos yerıne enduro bak kardesım cunku o da senı cayıcimen dere tepe gezdirir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst