Bu arabadan sağ çıktılar!

Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Tofaş'ın Kuş serisine binmektense motora kasksız binmek daha güvenli.

Birçok kişinin İlk arabası sayılır,bu arabaların ön tarafı çok zayıf olduğu için en fazla normal kazada ayakların sıkışır(emliyet kemeri takılı halde)ama ford fiestadan bence daha güvenli nedeni bu araç daha iyi darbe emiyor forda ufak bir kazada kafamı arabanın ön direğini vurdum nedeni araba darbeyi emmiyor.Öldürmeyen Allah öldürmüyor:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tofaş'ın Kuş serisine binmektense motora kasksız binmek daha güvenli.

Domates kasasına binerim daha iyi.
Kuş serisini planlayan,tasarlayan her kimse insanlara domatesten fazla değer vermemiş zaten:)
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
Görecek günleri varmış. Hey Allahım. canını almadımı almıyor işte. istersen gökdelenden düş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst