- Katılım
- 24 Şub 2008
- Mesajlar
- 1,958
Tofaş'ın Kuş serisine binmektense motora kasksız binmek daha güvenli.
Birçok kişinin İlk arabası sayılır,bu arabaların ön tarafı çok zayıf olduğu için en fazla normal kazada ayakların sıkışır(emliyet kemeri takılı halde)ama ford fiestadan bence daha güvenli nedeni bu araç daha iyi darbe emiyor forda ufak bir kazada kafamı arabanın ön direğini vurdum nedeni araba darbeyi emmiyor.Öldürmeyen Allah öldürmüyor