bu ampulden arıyorum

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar bu ampulden arıyorum

özellikleri S2 35-35w halogen modeli

mavi boyalı olanını istemiyorum

birebir resimdekinin aynısından kullanan bilen varmı ?

0530J.jpg
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
bunlardan alacağına soketini h4'e çevirip osram 35/35 halojen ampul takmanı tavsiye ederim.
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
bu ampülleri diyotlu ampül olarak geçer söylersen diyotlu ampül diye büyük olsılıkla sana bundan verecekler
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
bunlardan alacağına soketini h4'e çevirip osram 35/35 halojen ampul takmanı tavsiye ederim.

Aslinda en dogru tavsiye .. Cunku yolda ampulun patlasa en yakin benzincide bile boyle bir ampull bulman imkansiz gibi bir sey.Gece vakti isiksiz kalmak cidden tehlikeli olur. Duy degistirmek hayli basittir. Bu sekilde ampul gibi basit bir parcayi aramaktan kurtulursun.
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aslinda en dogru tavsiye .. Cunku yolda ampulun patlasa en yakin benzincide bile boyle bir ampull bulman imkansiz gibi bir sey.Gece vakti isiksiz kalmak cidden tehlikeli olur. Duy degistirmek hayli basittir. Bu sekilde ampul gibi basit bir parcayi aramaktan kurtulursun.

h4 yani halojenler patlamıormu ? diğer normal ampuller patıormu....
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
h4 yani halojenler patlamıormu ? diğer normal ampuller patıormu....

Arkadaş patlasa bile en yakın benzinciden bulabilirsin demek istemiş, bulunabilirliği kolay, diğer türlü bulana kadar karanlıkta görünmez adam olursun, zaten önünü de göremezsin demek istemiş sanırım :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
duy degısımının dısında farını h4'e uygun alman lazım far tası ve camı mika ise yuksek ısı nedenıyle zarar gorecektır
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Kullanmıyorum ve bilmiyorum, üzgünüm :bounce:

kullanmayan ve bilmeyen herkes mesaj yazarsa vay forumun haline:silent:

bencede duy değişimi yaparak h4'e geçiş yapmak en mantıklısı,oto elektrikçilerinde mavi olanlardan var ama beyazı varsa bende alayım cbf'in aydınlatma berbat durumda.

yarın ümraniye sanayii sitesine çıkacağım varsa özelden ulaşırım:cat:
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
duy degısımının dısında farını h4'e uygun alman lazım far tası ve camı mika ise yuksek ısı nedenıyle zarar gorecektır

cbr 125'e 6 ay önce uyguladım gece gündüz yanıyor. henuz bir sıkıntı yaratmadı (bu süre boyunca en az 5 ay motor üzerinden inmemişimdir, hergun işe gidip geliyorum) ama böyle bir ihtimalde var tabiki. far tası eriyen ve mika camı kararan bir çok motor var etrafta, özellikle çin malı olanlar.

h4ler çok parlak oldugu için geceleri çok kolay farkediliyor ve selektor yaptığında otomobiller hemen yol veriyor çünki seni araba zannediyorlar.

s2 türünden ne tür yada marka farketmez ne kullanırsan kullan geceleri yeterli olmayacaktır.

bu h4lerin no name 25/25 olanlarıda var piyasada belki onlar daha ısınıyor olabilir ama nasıl bir aydınlatma elde edersin bilemiyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bunlardan alacağına soketini h4'e çevirip osram 35/35 halojen ampul takmanı tavsiye ederim.

aslında önceki innovada bu ampulde bulmuş ve takmıştım tesadüfen elime geçmişti şimdi bulamadım zaten izah etsende kimse anlamıyor

olmazsa zaten öyle yapacağım dana öncede kendim yapmıştım

bundan önceki motorum kymco aktiv125 de h4 35w-35w vardı pek iç açıcı yanmıyordu çünkü aynası çok iyi değildi innovanın çok homojen bir aynası var s2 bile çok güzel yayılıyor %10 parlak olsa bana yeter

ilk innovama xenon takmıştım ama uzun kısa devresini çalıştıramadığımız için sadece kısa olarak kullanıyorum sellektör gece istanbul trafiğinde çok önemli oluyor

teşekkürler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:40 ----------

cbr 125'e 6 ay önce uyguladım gece gündüz yanıyor. henuz bir sıkıntı yaratmadı (bu süre boyunca en az 5 ay motor üzerinden inmemişimdir, hergun işe gidip geliyorum) ama böyle bir ihtimalde var tabiki. far tası eriyen ve mika camı kararan bir çok motor var etrafta, özellikle çin malı olanlar.

h4ler çok parlak oldugu için geceleri çok kolay farkediliyor ve selektor yaptığında otomobiller hemen yol veriyor çünki seni araba zannediyorlar.

s2 türünden ne tür yada marka farketmez ne kullanırsan kullan geceleri yeterli olmayacaktır.

bu h4lerin no name 25/25 olanlarıda var piyasada belki onlar daha ısınıyor olabilir ama nasıl bir aydınlatma elde edersin bilemiyorum.

cbr125 e uyguladığın H4 kaç w?

çünkü cbr da çift s2 ampul aktif!
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Dostum ben bu ampülden almıştım.Ama aydınlatması pek iyi değil gibime gelmişti.Ben beyaz ampül istemiştim.Adam bunu verdi.Sonuç olarak kısalarda gayet güzeldi.Ama uzunları yakınca hiç birşey yok.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:17 ----------

Dostum bir far taşını feda edeceksen bende h4 çevirme kararsızlığı arasındayım.Ne kdara patlıyor ve nasıl aydınlatma. . . Bizimle paylaşırsan sevinirim.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
sanayiideki elektrikçimde bulamadım.

piyasada bulunabilen dandiklerinden almamamı çok çabuk patladığını,getirebilirse osram veya narva getireceğini söyledi:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Dostum ben bu ampülden almıştım.Ama aydınlatması pek iyi değil gibime gelmişti.Ben beyaz ampül istemiştim.Adam bunu verdi.Sonuç olarak kısalarda gayet güzeldi.Ama uzunları yakınca hiç birşey yok.:)


Dostum bir far taşını feda edeceksen bende h4 çevirme kararsızlığı arasındayım.Ne kdara patlıyor ve nasıl aydınlatma. . . Bizimle paylaşırsan sevinirim.

sonuçta değer aynı 35w, aslında bir fark olmayacak ama ben bu armut gibi ampulü sevmiyorum..

mavi boyalı beyaza yakın yanan ampuller tam fiyasko hiç aydınlatmıyor, onuda denemiştim lümen yetersiz kalıyor. aslında en güzeli xenon ama onada uzun kısa yaptıramıyorsun, innova o devreye izin vermiyor farklı bir anahtarlama sistemi var.

s2 ile h4 yuvaları birbirine çok yakın ufak bir tırnak oturtması ile oluyor bişeyi feda etmeye gerek yok ama sn duy yerine h4 duyu takacaksın :cat: maliyeti taş çatlasa 15 tl olur ampul dahil

iki tane h4 35/35w sürekli aktif, avatardaki görüntü :)

tamam şimdi oldu :) peki haliyle s2 den daha verimli değilmi ?
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Dostum nasıl gidiyor.Ben senin için sordum burdaki elektrikçime.Olur dedi h4.Ama h4 takınca sakın 55-60 w ampül takma.Kabloları aküyü eline alırsın.:) Aydınlatmayı artıracaksan birkaç tane sis lambası koyabilirsin sanırım aküyü yormadan.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Dostum nasıl gidiyor.Ben senin için sordum burdaki elektrikçime.Olur dedi h4.Ama h4 takınca sakın 55-60 w ampül takma.Kabloları aküyü eline alırsın.:) Aydınlatmayı artıracaksan birkaç tane sis lambası koyabilirsin sanırım aküyü yormadan.

benim cevap yazdığını varsaydım teşekkür ederim

ama ben innova üzerinde 'xenon-h4-s2-' ve bilimum ampuller denedim 100w lık h4 taktım (mavi boyalı dandik) yine bişey olmadı :mrgreen:
ama aydınlatma berbat oldu hemen söktüm, zaten 35w değerini geçince akü şarjı otomatikman düşüyor xenon en güzeli ama innovada uzun kısa durumu olmuyor hep kısa olarak kullandım çok etkili ama bazen sellektör ihtiyacı duyuyorsun hele hele istanbulda

yinede teşekkürler:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst