"BU 1200 GS, KOLAY KOLAY KAZA YAPMAZ" Dedi bana.!!!!

Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
601
Bu akşam saat 19:00 suları, 1. köprüden Anadolu yakasına arabamla geçtim. Malum gişelerden sonra kilit. Ben Ümraniye-Çamlıca sapağını kullanacağımdan en sağ şeridin bir yanından yavaşça gidiyorum. Tabi motorlu kardeşlerimiz haklı olarak bizi beklemiyor ve en sağdan, Altunizade sapağına giren yolu takip edip, tam katılımda bizim şeride giriyorlar. Buraya kadar herşey normal...

Bilen bilir. O ayrımda geçen gün bir çalışma olmuş, yer kazılmış, çelik sopalar falan çakmışlar. Tam oradayken bir "GS"li kardeşimiz bizim şeride geçmek için ayrıma daldı. Veeee tam benim ön sağ lastiğime bodoslama vurdu. Ve aynen yapıştı yere. Allahtan ben o sırada duruyordum. Hemen indim. Kardeşimiz hemen kalktı. Üstüne başına baktı. Benim arabaya falan baktı. Ve aramızdaki diyalog:

- Kardeşim geçmiş olsun. Dur bi bak bakalım bişeyin var mı diye?
- Yok yok bişey. Bi el atta kaldıralım motoru.
- Ah be kardeşim biraz daha dikkat etsen olmicaktı bu iş.
- Abicim siz pek anlamazsınız ama bu "1200ciiess". Öyle kaza falan olmaz bunlarda pek.
- Nasıl yani? Motosiklet değil mi sonuçta bu?
- Motosiklet tabi ama farklıdır bunlar.
- E sen yaptın şimdi kaza.
- Ben daha yeni başladım......
......

Neyse, benim arabada bişey yok. İstersen tutanak tutalım sen kaskoya falan vermek istersen dedim. Onun ciiess te de bişey yokmuş. O da devam etti bende. Çocuğu bozmadım. Zaten yeterince incinmiş gururu. Açıkçası salağa yatmak ta o an eğlenceli geldi.:queen:

Düşündüm sonra. Özgüvenle ahmaklık arasındaki fark bu olsa gerek. Nasıl bir ruhsal durumla satın aldıysa motoru? Haşaa! Peygamber torunu sanıyor GS sahiplerini.

Aman arkadaşlar dikkat.

(Bu arada bu dikkat hem araba, hem motor sürücüleri için geçerli...)

Kazasız Belasız.
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gs dedinizde bugün sahilin içinde artçılı kasksız iki apaçi altlarında gs 1200 ile artislik yapıyorlardı insanların içinden seri kontralarla hızlı bir şekilde geçtiler. gs e yakıştıramadım ne bilim şaşırdım. genç yaştaydılar 25 civarı belki o yüzdendir.(söz meclisten dışarı tüm
yaşı gençleri katmıyorum yanlış anlaşılmasın) genelde gs ciler 40 + oluyor:cherry:
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
şu ara sıkca görüyoruz bunlardan. aldığı motoru sevdiği için değilde başka faktöre göre belirlerse olacağı bu tabi
 
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
435
Adamı göz göre göre kandırmışlar. Yazık, safım da yemiş. Düşceğini anlayacağı zaman o taraftaki roketler çalışıp dikleştiriyor motoru sanki.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2015
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çocuğa eksik bilgi vermişler kandırmışlar zavallıyı;

Bi kere ciesslerde iman power modu vardır bu mod aktifken kaza yaparsanız iman gücü sayesinde aldığınız yaralar anında iyileşir ve motorun karenajları kendini otomatikmen yeniler.

Ayrıca siz yol alırken sizi arkadan takip eden bir drone melek vardır, görünmez olduğu için suretini kimse göremez. Bu drone melek sizi sıkıştıran, önünüze kıran sürücülerin evine ateşler salmakla görevlidir.

Ayrıca cieslerin en önemli özelliğinden "keyfimin kahyası" kod adlı otomatik pilot vardır ki, aktif konumdayken motosikletin üzerinde çay içebilir, kolbastı oynayabilir, okeye dördüncü olabilirsiniz. Uzun yolların vazgeçilmezdir.

Allahtan salak değilimde bunların hepsini biliyorum.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
adam haklı yahu GS kaza yapmaz doğru demiş..

kazayı motorlar yapmıyor ki üstündekinin halt yemesi hep ;)
 
Katılım
28 Ara 2014
Mesajlar
520
Banada kaza sonrası şok durumu gibi geldi.

mesela bugun bende kaza yaptım bundan önce yine kafam dalgınken 2 yıl önce arabayla yapmıştım kaza yaptıktan sonraki ilk 5sn çok fena bişey akıldan geçen film şeridi ve senaryolar...


amanın laannn kaza yaptık ya du bakim ellerim kollarım herşeyim sağlammı hah sağlammış ohhh çok şükür,

eyvahhhh parçaladık makinaları çok fenaymış yaa şimdi millete bi ton laf anlat 2 ay bunun için çalış of ya kötü olmuş dur hele bi kalkayım yerimden yada çıkayım bi arabadan..


Çok fena bir duygu allah kimseye yaşatmasın
(imana gelme modu bir kaç günlüğüne "on" ) :)

geçmiş olsun arkadaşa..
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Bir parantez açayım R serisi ve F serisi, özellikle R ile başlayan 1200 GS , 1200 RT , R 1150 GS 1150 RT, R gibi motorlar diğer motorlardan biraz farklıdır, bu motorlarda limitleri sonuna kadar kullanabilirsiniz, aynı limitleri Japonlarda kullanmaya kalkarsanız ölebilirsiniz.. BMW nin süspansiyon, fren, yük dağılımı, boxer motorların konumu , telelever süspansiyon (merak eden araçtırsın) motoru üst limitlerde kullanmaya izin veriyor.. yani birbaşka değişle kaza riskini azaltıyor...
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
838
Bir parantez açayım R serisi ve F serisi, özellikle R ile başlayan 1200 GS , 1200 RT , R 1150 GS 1150 RT, R gibi motorlar diğer motorlardan biraz farklıdır, bu motorlarda limitleri sonuna kadar kullanabilirsiniz, aynı limitleri Japonlarda kullanmaya kalkarsanız ölebilirsiniz.. BMW nin süspansiyon, fren, yük dağılımı, boxer motorların konumu , telelever süspansiyon (merak eden araçtırsın) motoru üst limitlerde kullanmaya izin veriyor.. yani birbaşka değişle kaza riskini azaltıyor...

Frene basmadıktan sonra ister Boxer olsun ister don olsun ne süspansiyon işler ne yük dağılımı sizce etkiler mi?
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Frene basmadıktan sonra ister Boxer olsun ister don olsun ne süspansiyon işler ne yük dağılımı sizce etkiler mi?

Sonuçta kazayı yapan evet sürücü.. ama neler olabilir mesela 1200 gs ani firende dalma yapmaz, frenleri çok kuvvetlidir, çok keskin kontra verebilir vb.. ama gidip bodoslama dalarsa bmw ne yapsın :) kısaca bmw ler bir tık daha üst limitleri kullanablir...
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Bir parantez açayım R serisi ve F serisi, özellikle R ile başlayan 1200 GS , 1200 RT , R 1150 GS 1150 RT, R gibi motorlar diğer motorlardan biraz farklıdır, bu motorlarda limitleri sonuna kadar kullanabilirsiniz, aynı limitleri Japonlarda kullanmaya kalkarsanız ölebilirsiniz.. BMW nin süspansiyon, fren, yük dağılımı, boxer motorların konumu , telelever süspansiyon (merak eden araçtırsın) motoru üst limitlerde kullanmaya izin veriyor.. yani birbaşka değişle kaza riskini azaltıyor...


telelever kullananların tek sözü şudur : nasıl düştüm anlamadım..

anlamazsın çünkü bu sistemde yoldan geri bildirim alamazsınız ve limitlerde olduğunuzu anlamadan asfalta hello dersiniz..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Bmw fren Süspansiyon konfor güç olarak kendi sınıfında 1 numaradır
İşte cahil cühalanın elinde heba oluyor demekki
 
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
274
oda bişey mi pcx düşeceğini anladığı zaman tepesinden pervane çıkarıp havalanıyor :)
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
gs dedinizde bugün sahilin içinde artçılı kasksız iki apaçi altlarında gs 1200 ile artislik yapıyorlardı insanların içinden seri kontralarla hızlı bir şekilde geçtiler. gs e yakıştıramadım ne bilim şaşırdım. genç yaştaydılar 25 civarı belki o yüzdendir.(söz meclisten dışarı tüm
yaşı gençleri katmıyorum yanlış anlaşılmasın) genelde gs ciler 40 + oluyor:cherry:

Çalıntı falan olmasın?

Bu arada elemanın mantığı tam türk işi :mrgreen: İstatistiğin olumlu olduğu tarafa sinsi sinsi yanaşmaya çalışmış adam resmen. Sinsi sinsi değil de daha böyle tam oturan bir ikileme var, onu kullanacaktım ama yönetimden yeni uyarı aldım, sansürlü argo neden yasak ki ya :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
o arkadaşa geçmiş olsun...erkekliğe .ok sürdürmemiş...


yıl 2007 yada 2008..Alfa Romeo kullanıyorum...kırmızı bir Alfa 145..yağmur yağmış yerler ıslak ama kesilmiş sonrası...Rumelihisarına doğru giderken mezarlığın başında ışıklar var...orada kırmızı ışıkta durdum..ani durmadım normal bir duruş hızımda düşük..arkadan bir çinçon skutırı pat diye bana bindirdi ve yere uzandı..duramamış kaymış bende hasar yok...dedim ki...iyimisin...

abi bende bişey yok ama motor önü gitti abim beni fena dövecek...

e iyi tamam kaskodan alırsın paranı ama arkadan vurdun bende bir çizik bile yok nasıl yapalım...

o zamanlar rapor tutma falan yok polis çağırma var...tamam polis çağırayım dedim..farklı bir kaza dümeni yaparız dedim ben sana dokunmuş gibi dedim...üşenmedim sahl turu yapıyodum zaten vakttim de var..acıdım çocuğa...

polis geldi...

çıkarın ehliyetleri dendi..elemanda ehliyet yok...:queen:

mal çocuk kimliği çıkarmış..olm dalgamı geçiyosun polisle dedim..

polisde sinirlendi buna tamam dedi çekiciyi çağırdı motoru bağladı gitti..:queen:

elemanla ben kaldım başbaşa...abi motor da gitti şimdi trafik cezasıyla birlikte ben bu akşam eve gidemem dedi...


bende kızdım biraz...haydi eyvallah dedim dünyalarımıza dağıldık...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst