- Katılım
- 12 Ağu 2013
- Mesajlar
- 601
- Konu Yazar
- #1
Bu akşam saat 19:00 suları, 1. köprüden Anadolu yakasına arabamla geçtim. Malum gişelerden sonra kilit. Ben Ümraniye-Çamlıca sapağını kullanacağımdan en sağ şeridin bir yanından yavaşça gidiyorum. Tabi motorlu kardeşlerimiz haklı olarak bizi beklemiyor ve en sağdan, Altunizade sapağına giren yolu takip edip, tam katılımda bizim şeride giriyorlar. Buraya kadar herşey normal...
Bilen bilir. O ayrımda geçen gün bir çalışma olmuş, yer kazılmış, çelik sopalar falan çakmışlar. Tam oradayken bir "GS"li kardeşimiz bizim şeride geçmek için ayrıma daldı. Veeee tam benim ön sağ lastiğime bodoslama vurdu. Ve aynen yapıştı yere. Allahtan ben o sırada duruyordum. Hemen indim. Kardeşimiz hemen kalktı. Üstüne başına baktı. Benim arabaya falan baktı. Ve aramızdaki diyalog:
- Kardeşim geçmiş olsun. Dur bi bak bakalım bişeyin var mı diye?
- Yok yok bişey. Bi el atta kaldıralım motoru.
- Ah be kardeşim biraz daha dikkat etsen olmicaktı bu iş.
- Abicim siz pek anlamazsınız ama bu "1200ciiess". Öyle kaza falan olmaz bunlarda pek.
- Nasıl yani? Motosiklet değil mi sonuçta bu?
- Motosiklet tabi ama farklıdır bunlar.
- E sen yaptın şimdi kaza.
- Ben daha yeni başladım......
......
Neyse, benim arabada bişey yok. İstersen tutanak tutalım sen kaskoya falan vermek istersen dedim. Onun ciiess te de bişey yokmuş. O da devam etti bende. Çocuğu bozmadım. Zaten yeterince incinmiş gururu. Açıkçası salağa yatmak ta o an eğlenceli geldi.:queen:
Düşündüm sonra. Özgüvenle ahmaklık arasındaki fark bu olsa gerek. Nasıl bir ruhsal durumla satın aldıysa motoru? Haşaa! Peygamber torunu sanıyor GS sahiplerini.
Aman arkadaşlar dikkat.
(Bu arada bu dikkat hem araba, hem motor sürücüleri için geçerli...)
Kazasız Belasız.
Bilen bilir. O ayrımda geçen gün bir çalışma olmuş, yer kazılmış, çelik sopalar falan çakmışlar. Tam oradayken bir "GS"li kardeşimiz bizim şeride geçmek için ayrıma daldı. Veeee tam benim ön sağ lastiğime bodoslama vurdu. Ve aynen yapıştı yere. Allahtan ben o sırada duruyordum. Hemen indim. Kardeşimiz hemen kalktı. Üstüne başına baktı. Benim arabaya falan baktı. Ve aramızdaki diyalog:
- Kardeşim geçmiş olsun. Dur bi bak bakalım bişeyin var mı diye?
- Yok yok bişey. Bi el atta kaldıralım motoru.
- Ah be kardeşim biraz daha dikkat etsen olmicaktı bu iş.
- Abicim siz pek anlamazsınız ama bu "1200ciiess". Öyle kaza falan olmaz bunlarda pek.
- Nasıl yani? Motosiklet değil mi sonuçta bu?
- Motosiklet tabi ama farklıdır bunlar.
- E sen yaptın şimdi kaza.
- Ben daha yeni başladım......
......
Neyse, benim arabada bişey yok. İstersen tutanak tutalım sen kaskoya falan vermek istersen dedim. Onun ciiess te de bişey yokmuş. O da devam etti bende. Çocuğu bozmadım. Zaten yeterince incinmiş gururu. Açıkçası salağa yatmak ta o an eğlenceli geldi.:queen:
Düşündüm sonra. Özgüvenle ahmaklık arasındaki fark bu olsa gerek. Nasıl bir ruhsal durumla satın aldıysa motoru? Haşaa! Peygamber torunu sanıyor GS sahiplerini.
Aman arkadaşlar dikkat.
(Bu arada bu dikkat hem araba, hem motor sürücüleri için geçerli...)
Kazasız Belasız.