- Katılım
- 14 Haz 2006
- Mesajlar
- 8,146
- Konu Yazar
- #1
Bridgestone’un sezon sonunda F1′den ayrılacak olması, firmanın Moto GP’deki geleceğini etkilemeyecek gibi gözüküyor.
Hiroshi Yamada konu hakkında şunları söyledi: “Kontratımız 2011 yılı sonunda sona eriyor. En azından 2012 sonuna kadar sporda kalmak istiyoruz.”
“Şu anda bir karar almış değiliz. Finansal durumumuz çok iyi değil ama bana kalırsa devam etmeliyiz. Şu sıralar firmanın üst düzey yöneticilerini bu duruma ikna etmeye çalışıyorum.”
“Rakip bir firmanın Moto GP’de yer alması spor açısından güzel olabilir. Eskiden rakiplerimizi yenerek kazanıyorduk, şu anda böyle bir durum gerçekleşmiyor.”
“Şu anki kuralların aynen kalmasını istiyoruz çünkü bu kurallarla bütçemizi kontrol altında tutabiliyoruz. Yarış hafta sonlarında her sürücüye 18 lastik sağlıyoruz. 2008′deki duruma geri dönmeyi hayal bile edemiyorum.”
Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
Hiroshi Yamada konu hakkında şunları söyledi: “Kontratımız 2011 yılı sonunda sona eriyor. En azından 2012 sonuna kadar sporda kalmak istiyoruz.”
“Şu anda bir karar almış değiliz. Finansal durumumuz çok iyi değil ama bana kalırsa devam etmeliyiz. Şu sıralar firmanın üst düzey yöneticilerini bu duruma ikna etmeye çalışıyorum.”
“Rakip bir firmanın Moto GP’de yer alması spor açısından güzel olabilir. Eskiden rakiplerimizi yenerek kazanıyorduk, şu anda böyle bir durum gerçekleşmiyor.”
“Şu anki kuralların aynen kalmasını istiyoruz çünkü bu kurallarla bütçemizi kontrol altında tutabiliyoruz. Yarış hafta sonlarında her sürücüye 18 lastik sağlıyoruz. 2008′deki duruma geri dönmeyi hayal bile edemiyorum.”
Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı