Bende kışın bahsetytiğiniz simtomlar vardı. Sanırım halı sahada düşerken sol kolumla destek alırken, kolum ve omzum arkada kaldı ve darbe alırcasına geri esnedi. Başda fazla önemsemedim, ama birde soğukda ensemden soğuk alımca sol kolumu kaldıramaz oldum ve uyuşukluklar başladı. Doktora gidicektimki, kolumu ve ensemi hep daha sıcak tuttukca rahatladığınï fark ettim. Boyundan bileğe kadar iç kısımda kaslar v3 sinir damarlarında sertleşme olduğunu fark ettim. Az bir anatomi bilgim var. Enseden bikeğe kadar kasların arsından o sertleşen kaskmı sinirdamarımmı bilmiuyorum, parmaklar uclarımla hissedip, masajla yumuşattıkca ağrıların azaldığı ve hareket kabiliyetimin yine normal olduğunu fark ettim. Bir iki haftada uytmayacak kadar çoğalan ağrılarım, bir günde o masajdan sonra geçti, ve birkaç gün hiç soğuk aldırmayınca hiç bir şeyim kalmadı. Tabi, bende zedelenme o kadar olmamış olabilir. Sizde sıcak tutup, belli masajlar ne kadar fasydaslı olabilir bilemem. Geçmiş olsun ve acil şifalar dikeğiyle...