- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
- Konu Yazar
- #41
yok be paşam nereyeeee ah imkan olsada kaçsak vallar:
2. ayın 1 de işten ayrıldım..o günden bu güne araba ve motosiklet ile toplam 10000 km civarı yol yaptım... fazlası var eksiği yok... ama para suyunu çekti:d
