- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar.Malumunuzdur herkes motorunu korumaya çaldırmamaya özen gösteriyor.Bu konu hakkında konular açılmış ama zaman aşımına uğramış tabiri caiz ise.Benim sizlere sorum şu olacak.Motosikleti bağlamak için gidip gemi halatı satan yerlerden 16mm boyutlarında grade80 veya grade100 bir zincir alıp ucuna güzel bir kilit almak mı? , maggi veya securage gibi markaların 16mm olan ama fiyat olarak kasko ile yarışan kilitlerini almak mı? Yoksa Armor veya Onguard beast gibi modellerin 14mm yine kesilmediği iddia edilen yine nispeten diğerlerine göre uygun(bütçeye göre değişir tartışma konusu olmasın) olan zincirlerini almak mı? Şimdi burda aslolan şey bir zincirin kesilmemesi için gereken şey 16mm olması mı yoksa kaliteli bir malzemeden üretilmesi mi.son 2 haftadır kilit konusuna kafayı takmış vaziyette olan bendenize bir yardımınız olsun istiyorsanız fikirleriniz benim için önemli.Ha bu arada o saydığım markalı kilitlerin maymuncuk ile veya levye ile açılması ihtimali hakkında ne düşünüyorsunuz.Sonuçta zincir ne kadar kalın olursa olsun kilidin sağlam olmasıda bi o kadar önem arz etmekte.Hepinize sevgi ve saygılarımı iletiyorum. 