Böylesini daha önce görmedim...

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Abi , bugün bir scooter gördüm...:cyclopsan
500cc lik deli bi makina. :pr:
Ayaklarına sıcak hava üfleme sistemi , su soğutmalı , birbirinden bağımsız çok geniş sürücü ve artçı oturma bölümü...
Marka - modelini unuttum... :pr: :pr:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Gilera Nexus ? Ama o sıcak hava üfleme şeysi değil ki :) Hava çıkışı için o..

13.jpg


633_normal.jpg


http://www.ibike.com.hk/08_fun/03milanshow/gilera/gilera500.jpg

http://www.gilera.fi/images/taustakuvat/Nexus_1280.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
motomax getiriyor bu motoru gerçekten süper bi motor.
sanırım 11.250 ytl fiyatı. :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
çok pahalı beee...
bi de kızın ayağında sivri burun var töbeee töbee böleleri de binio yaa :p :p
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
burgman da olabilir. hele 650 executive olursa tadından yenmez de o be... (gerçi fiyatından zaten yenmiyo da neyse ):)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
dişi ilk önce motra mı baktın yoksa bayanın kıyafetlerine mi :queen:

bu arada onu alana kadar gider en kıralından enduro alırım tabi tarz meselesi ama neyse
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Ewet şimdi hatırladım : Gilera.

Prometheus , o fotodaki sen misin??
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
viper_1 fotodaki ben değilim. Ama cidden harika bir motor, yakından ad incelemiştim. Bence o fiyatı hakediyor :)
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
viper_1' Alıntı:
Abi , bugün bir scooter gördüm...:cyclopsan
500cc lik deli bi makina. :pr:
Ayaklarına sıcak hava üfleme sistemi , su soğutmalı , birbirinden bağımsız çok geniş sürücü ve artçı oturma bölümü...
Marka - modelini unuttum... :pr: :pr:

Esas en önemli özelliği, şaftlı oması bence !
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
yaw onun şaftını yiyim ben 11 meelyor diyo bak sööliyemiyom bile bizim gibi garibanlar onun şaftını alır sadece soora turşusunu kurar benim motorun parası kadardır tahminen şaft:queen: :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
11.000 Ytl = Scooter ?:cyclopsan
Direkt evlatlıktan red sebebi
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Akira' Alıntı:
11.000 Ytl = Scooter ?:cyclopsan
Direkt evlatlıktan red sebebi

Bu mantığı uzun zamandır anlamıyorum.
Aynı güçte, vitesli ve zincirli olunca kabul edilebilir de scooter olunca ( yani bu klasta bir motor için fark, otomatik vites ) ne oluyor ?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Bu mantık.Üzerine 3 milyar daha ekleyip ikinci el temiz bir otomobil almamı öğütleyen babamın mantığıdır.

o fiyata bırak zinciri, vitesi , ağzıyla kuş devşiren motosiklet olsa karşıdır bizimkisi (hoş kendisi zamanında parayı basıp 0 km BMW R60 almış)
(ben 4 milyarlık motoru alana kadar ne ikna seansları düzenledim bilmiyorsun tabi:mrgreen: )
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Yakın bir gelecekte, touring ve cruiser tiplerinden başlayarak bütün modellerde otomatik ve vitesli olmak üzere 2 ayrı opsiyonu olacağı düşünülüyor.

Bir süre sonra da sadece otomotik olan tipler kalacak ( sport tipleri hariç tabii..)

Bugün Amerika da bir otomobilin düz şanzımanlısı talep edildiğinde birkaç bin $ fark vermek gerekiyor.
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
gilera lar da ayağa sıcak üfleme var mı yoksa o hava girişi mi ???


bizim bi arkadaşta runner war da o kışın sıcak hava üflüyo diyor (yazınne yapıyorsa :queen: )
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
107
yakında super sport touring tarzı 1000lik scooterlar çıkacak yakın dediysem 2010 falan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst