Böylede kaza yapılmaz ki ayıp...

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
vay anasını yaaa nasıl duramamıs yada kurtarırmı zannetmıs acaba...hakkaten kotu vurmus....
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
İlahi... otobüsü geçse arkada tır var, bu adama papaz çıkar hertürlü
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
362
Allah kimsenin başına vermesin.
zor bi durum.
suçluda olsa böle bir şeyin başına gelmesini istemezdim.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Bence Motosiklette Bir Fren Olduğunu Unutmuş Olsa Gerek......ne Olursa Olsun Kötü ...ç Allah Kimseye Göstermesin
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
makine GPZ500 bu arada :) ama Kaza Aptalca:) Göz Var nizam var:) ne Kamiller VAr yahu :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst